Orimattilan Keskustan kunnallisjärjestö

Tervetuloa mukaan!

"Keskusta on arvopuolue. Korostamme jokaisen ihmisarvon tunnustavaa, ihmisten erilaisuuden hyväksyvää ja ihmisten yhteistyötä vaalivaa moniarvoisuutta sekä suvaitsevaisuutta. Meille tärkeitä asioita ovat inhimillisyys ja oikeudenmukaisuus, työnteko ja yrittäjyys sekä yhteisvastuu ja tasa-arvo. Me Keskustassa olemme aina olleet toiminnan ihmisiä ja uskoneet yhdessä tekemisen voimaan. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi. Tämä maa rakennetaan yhdessä." -Keskusta.fi

Sisulla ja sydämellä uutiskuva.jpg

Ilmoittaudu jäseneksi.

Ota yhteyttä: Sanna Heikkinen, kunnallisjärjestön puheenjohtaja, 044 5616 466, sanna.tellervo@gmail.com

Tule mukaan

Orimattilassa toimii kunnallisjärjestön lisäksi kolme paikallisyhdistystä sekä alueella seudullisena lisäksi Keskustanuorten ja -naisten sekä Vesaisten osastot. Ota rohkeasti yhteyttä ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin! Jäseneksi voit liittyä täällä! Tai ota yhteyttä:

Sanna Heikkinen,kunnallisjärjestön puheenjohtaja             Juha Hämäläinen, varapuheenjohtaja

Sanna Heikkinen  1200x1500 pix 300 tip srgb.jpg                                                                      Juha Hämäläinen  1200x1500 pix 300 tip srgb.jpg
044 5616 466                                                                                       040 5001 897
sanna.tellervo@gmail.com                                                              juha.hamalainen81@gmail.com

gmail.com
Mikko Koivisto, kunnallisjärjestön sihteeri

koivmikk@gmail.com

Liity Keskustan jäseneksi!

Jäseneksi voit liittyä Keskustan internet sivujen kautta (www.keskusta.fi). 15-30 -vuotiaat voivat liittyä keskustanuorten jäseneksi. Tai ota yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtajaan Sanna Heikkiseen.
Jäseneksi voit liittyä täällä!

Tapahtumia:

Tapahtumatietoja läydät sivulta "Uutiset ja tapahtumat"