Tulevaa toimintaa

Puolueristeily la-su 4.-5.2.2017

Keskustan kuntavaalien vaalistartti tapahtuu risteilyllä helmikuussa. Risteily lähtee Helsingistä kohti Tallinnaa lauantaina 4.2. kello 16 ja palaa satamaan sunnuntaina 5.2 kello 13.

Risteilyllä on luvassa tuhti annos kunta-asiaa sekä muuta ajankohtaista politiikkaa, loistavaa viihdettä ja menoa sekä koko laivallinen hyvää seuraa puoluejohdosta ja ministereistä kuntapäättäjiin ja sellaisiksi aikoviin. Laita aika jo nyt kalenteriisi ja varaa matkasi saman tien, sillä paikoista tulee olemaan kova kysyntä. Lisätietoa risteilystä täältä: http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Osallistu-ja-vaikuta/Risteily Varaukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon, puhelin (03) 45 800 tai keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi

Kansanedustajan kyselytunnit

Järjestämme syksyn aikana kaksi kansanedustaja Martti Taljan kyselytuntia piiritoimistolla. Kyselytunnit maanantaina 10.10. klo 12-13 ja 21.11. klo 17-18

Piirin syyskokous 19.11. Orimattilassa

Keskustan Päijät-Hämeen piirin sääntömääräinen syyskokous pidetään lauantaina 19.11. klo 10.00 alkaen Orimattilassa. Paikkana valtuustosali osoitteessa Orionaukio 2 A.

Suomenmaan "Keskustassa tapahtuu palsta"

Piiri facebookissa: https://www.facebook.com/KeskustanPaijatHameenPiiri/

Keskusta viestii
  • Anniina Sippola: Sydämen sivistystä

12.1.2016

Maailmamme täyttyy uhkakuvista kun Suomeen saapuu yhä enemmän ihmisiä erilaisista kulttuureista. Erilainen ja vieras pelottaa, eikä asiaa auta uutiset, jotka kertovat naisten ahdistelusta ja muista rikoksista. Saapujien joukossa tulee myös ihmisiä, joiden käsitys naisen koskemattomuudesta on yhtä vääristynyt kuin joillain suomalasillakin rikollisilla. Toisaalla naiset saavat raiskaus- ja tappouhkauksia puhuessaan ääneen kokemistaan epäkohdista. Olenko ”suvakkihuora” kun uskon että kaikki maahanmuuttajat ja turvapaikanhakijat eivät ole raiskaajia? Ansaitsenko ”opetuksen” kun puolustan ihmisoikeuksia myös muille kuin suomalaisille?

• Puheenjohtaja Juha Sipilän puhe Keskustanuorten 70 -vuotisjuhlassa

5.12.2015

"Muistakaa, nuoret, teille ei ole olemassa kauniimpaa sanaa kuin tulevaisuus, ei innoittavampaa sanaa kuin tulevaisuus, mutta ei myöskään velvoittavampaa sanaa kuin tulevaisuus. " (Urho Kekkonen 1954)

• Puoluejohtajien yhteinen kannanotto oikeusvaltion kunnioittamisesta ja pakolaiskriisin asianmukaisesta hoitamisesta

29.11.2015

Puolueiden puheenjohtajat ovat laatineet yhteisen kannanoton oikeusvaltion kunnioittamisesta ja pakolaiskriisin asianmukaisesta hoitamisesta. Kirjoitus on julkaistu lukuisissa sunnuntaina 29.11.2015 ilmestyneissä sanomalehdissä.

• Aleksi Koivisto: Suomi kuolee tai kansainvälistyy

22.10.2015

Minun mukava naapurini on ecuadorilainen kolmekymppinen nainen. Hän on tullut Vaasan yliopiston maisterivaiheeseen opiskelemaan energiatekniikkaa ja työskentelee nykyisin Vaasan ABB:n vaativissa kehitystehtävissä. Olisiko hän tullut Suomeen jos täällä olisi ollut lukukausimaksut vastassa? Ei.

• Noora Hammar: Monikielinen työmiljöö tarpeen

26.5.2015

Nyt takana on neljä kuukautta asumista Brysselissä ja ystäviä on löytynyt maasta jos toisestakin. Vaikka Suomi on monelle hankalaa sijoittaa kartalle ja Helsingistä puhuminen saattaa saada aikaiseksi kysymyksen "What is Helsinki?", ei Suomessa asuminen kuitenkaan tunnu mahdottomalta idealta ihmisille. Kiinnostunutta koulutettua työvoimaa olisi kyllä tarjolla.

Edellinen 1 2 3 ... 22 23 24Seuraava