Keskustan Päijät-Hämeen piiri haluaa Sipilälle työrauhan

Keskustan Päijät-Hämeen piirihallitus tukee Juha Sipilää työssään Keskustan puheenjohtajana ja pääministerinä.

Juha Sipilä valittiin Keskustan puheenjohtajaksi raikkaiden ajatustensa siivittämänä. Sipilä ja Suomen Keskusta lupasivat eduskuntavaaleissa 2015 laittaa Suomen kuntoon ja se työ jatkuu vielä pitkään.

Sipilä on ollut tarmokas, määrätietoinen ja päättäväinen pääministeri. Pääministerinä hän on lähtenyt uudistamaan ja pelastamaan hyvinvointivaltiota edellisten hallitusten päättämättömyyden seurauksena. Hallitus on tehnyt vaikeita päätöksiä ”Suomi kuntoon” teemalla. Sipilä haluaa aidosti ja rehellisesti uudistaa Suomea sekä parantaa Suomen ja suomalaisten yritysten kilpailukykyä. Tuloksia alkaa näkyä jo, kun bruttokansantuote on lähtenyt nousuun, työttömyys on vähentynyt ja yritysten investoinnit ovat lisääntyneet. Kasvun kiihtyminen nostaa lähivuosien kasvun pitkänajan odotuksien yläpuolelle.

Suomi ei tarvitse tällä hetkellä tarkoituksellisia ajojahteja pääministeri Sipilän tai muiden ministerien tekemisistä. Negatiivisuus uutisoinnissa ja vastakkainasettelu eivät muutenkaan johda mihinkään. Pääministeri Sipilän johtama hallitus tekee hyvää työtä Suomen hyväksi eli annetaan Juha Sipilälle työrauha Isänmaan asioiden hoitamisessa.

Keskustan Päijät-Hämeen piirihallitus