Tapahtumat

Orimattila, Tervetuloa Salusiltaan ke. 9.8. klo 17.00. Paikkana Salusjärven leirikeskus. Sauna kuumana ja järvi kylmänä klo 17-19. Kansanedustaja Martti Talja kertoo ajankohtaista politiikasta. Tarjolla kahvia ja makkaraa.

Asikkala, Keskustan teltta Anianpellon markkinoilla pe-la 11.-12.8. Kansanedustaja Martti Talja teltalla perjantaina klo 17.00- ja lauantaina klo 10-14. Tervetuloa mukaan.

Asikkala, Keskustan teltta Kurhilan-Hillilän kylätorilla su 13.8. Kansanedustaja Martti Talja mukana klo 11-13. Perinteinen kylän kesän kohokohta Vanhalla Kevarilla (Kurhilantie 270).

Orimattila, Keskustan teltta Orimattilan elomarkkinoilla su. 13.8. Tule tapaamaan uusia kaupunginvaltuutettuja. Mehua ja ilmapalloja lapsille.

Kärkölä, Keskustaväen saunailta to. 17.8. klo 17 alkaen Kalliopirtin leirikeskuksessa. Osoite: Kalliopirtintie 20 Kärkölässä. Kaikki tervetulleita.

Kärkölä, Keskustan teltta la. 26.8. klo 10-15 Virkatien varrella kunnantalon läheisyydessä järjestöjen yhteisessä kärrypäivätapahtumassa. Laajennettu perinteinen "Kärrypäivä" Kärkölän kunnan 150 v. juhlien merkeissä.

Kahden Ruukin kierros, la. 2.9. matka Satakuntaan. Lähtö Lahdesta klo 8.00 ja paluu takaisin n. klo 20.00. Ohjelmassa Ahlaström Voyage, Sahamuseo ja Kauttuan ruukki. Lounas klo 14.00. Menomatkalla omakustanteinen kahvitauko lounaskahvila Signessä. Matkan hinta 50 € henkilöltä, joka sisältää bussikuljetuksen, lounaan ja pääsymaksut. Bussimatkan aikana ke. Martti Talja pitää poliittisen tilannekatsauksen. Sitova ilmoittautuminen 20.8. mennessä sähköpostilla jaana.niemi@keskusta.fi tai puh. 040 418 1150. Järjestäjänä Päijät-Hämeen Keskustanaiset.

Piiri facebookissa: https://www.facebook.com/KeskustanPaijatHameenPiiri/