Tapahtumat:

Suomenmaan järjestöpalsta

Tulevaa toimintaa ja tapahtumia

Tule mukaan tilaisuuksiin keskustelemaan, antamaan palautetta puolueen toiminnasta, tapaamaan kansanedustajia ja tänä vuonna valittuja uusia kunnanvaltuutettuja.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Keskustanuorten Hämeen piirin syyskokous to. 26.10. klo 18.00 Hämeenlinnan Rossossa
(
Sibeliuksenkatu 3, 13100 Hämeenlinna). Lisätietoa kokouksesta ja nuorten toiminnasta toiminnanjohtaja Miro Marjamäeltä, puh. 050 303 6493

Etelä-Padasjoen py:n vuosikokous su. 5.11.. klo 16.30 Helmipankin kokoustiloissa
Pohjois-Padasjoen py:n vuosikokous su. 5.11.. klo 16.30 Helmipankin kokoustiloissa
Länsi-Padasjoen  py:n vuosikokous su. 5.11. klo 16.30 Helmipankin kokoustiloissa

Padasjoki, Keskustan kj:n syyskokous su. 5.11. klo 17.00 Helmipankin kokoustiloissa.

Hollola, Keskustan kj:n syyskokous ke. 8.11. klo 18.00 kunnanvirastolla, Virastotie 3. Hollola.

Asikkala, Keskustan kj:n syyskokous ke. 15.11. klo 18.00 kunnanvirastolla, Rusthollintie 2, Asikkala.

Piiri järjestöilta, ti. 14.11. klo 17.00 alkaen Keskustan järjestöilta. Paikkana Lahden kaupungintalon kokoushuone. Illan aikana käydään läpi Keskustan järjestötoiminnan uusia eväitä, viestintää ja verkostoitumista. Mukana myös puoluesihteeri Jouni Ovaska. Ilmoittautuminen piiritoimistolle tarjoilujen takia 10.11. mennessä.

Keskustanaisten Päijät-Hämeen piirin syyskokous pe. 17.11. klo 18.00 Ravintola Lokissa (Jalkarannantie 19) Tervetuloa!

Keskustan Päijät-Hämeen piirin syyskokous la. 18.11. klo 10.00 Sysmän yhtenäiskoululla, Väihkyläntie 9.

Valtakirjojen tarkastus ja kahvitarjoilu klo 9.30 alkaen.

Hartola, presidenttiehdokas Matti Vanhanen tavattavissa ti. 21.11. klo 17.00 Hartolan kunnanvirastolla,
Kuninkaantie 16.

Sysmä, presidenttiehdokas Matti Vanhanen tavattavissa ti. 21.11. klo 19.00 Sysmän kunnanvirastolla, Valittulantie 5

Kärkölä, presidenttiehdokas Matti Vanhanen tavattavissa ke. 22.11. klo 17.00 kahvila Tähkässä, Kirkkotie 20