Kuvagalleria

Kuvia vuodelta 2008:

Ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta puoluetyöstä Keskustan kultaisella ansiomerkillä palkittiin Isokylän osaston aktiivit Kyösti Imponen ja Jouni Lahti. Tunnustusta ovat luovuttamassa Tuula Helisten ja Antti Kerkelä, jotka edustavat Isokylää kunnallisjärjestön johtokunnassa.

Keskustalaisia järjestökonkareita Kemijärveltä - Pentti Alajoutsijärvi Joutsijärveltä ja Timo Kyyhkynen Levärannalta. Kuva on otettu Lapin yliopistolla Keskustan tulevaisuuspäivä -tapahtumassa 12.4.2008.

Väkeä riitti Keskustan Vihreä Vapussa Kemijärven Kuumaniementorilla 1.5.2008. Tapahtuma järjestettiin ensi kertaa 15 vuoteen ja se oli menestys. Tilaisuudessa puhuivat mm. puoluesihteeri Jarmo Korhonen ja kansanedustaja Janne Seurujärvi.

Keskustan Kemijärven kunnallisjärjestön puheenjohtaja Tarja Kaisanlahti pitää tervehdyssanoja Vihreässä Vapussa.

Vihreässä Vapussa jaettiin simaa ja munkkeja. Tässä kuvassa kunnallisjärjestön sihteeri Raili Kerkelä kaataa simaa kannuun. Väkeä riitti tungokseen asti.

Keskustan puoluekokous järjestettiin Joensuussa kesäkuussa 2008. Kuvassa Urpo ja Laura Alaluusua Kemijärveltä. Urpo Alaluusua oli aikanaan 28 vuotta kaupunginvaltuutettuna Kemijärvellä. Hän toimi myös kunnallisjärjestömme puheenjohtajana ja hoiti monia luottamustehtäviä. Vuoden 1987 eduskuntavaaleissa hän oli kansanedustajaehdokkaana.