Etusivu

Olet lämpimästi tervetullut Keskustan Kemijärven kunnallisjärjestön kotisivuille!

Kunnallisjärjestö edustaa Suomen Keskusta r.p:tä Kemijärven kaupungissa. Kemijärvellä Keskustalla on 16 valtuutettua sekä lukuisia muita luottamushenkilöitä niin kaupungin kuin seurakunnan hallinnossa. Näillä sivuilla esitellään Keskusta-järjestöjen toimintaa Kemijärvellä.

Suomen pohjoisin kaupunki, kauniista maisemistaan tunnettu ja Taivaan tulet tv-sarjastakin tuttu Kemijärvi on ollut viime vuosina julkisuudessa myös ikävissä merkeissä Salcomp Oy:n ja sittemmin Kemijärven sellutehtaan tapahtumien myötä. Me emme kuitenkaan anna periksi. Kemijärvi on hyvä paikka asua ja elää, puolustamisen arvoinen!

Tule mukaan!

Keskustan kunnallisjärjestö koordinoi keskustalaista puoluetyötä Kemijärvellä. Jokainen puolueen jäsen kuuluu johonkin paikallisosastoon. Kemijärvellä toimii useita paikallisosastoja sekä Kemijärven Keskustanaisten ja Keskustanuorten osastot.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin, jos Sinulla on kysyttävää puolueen toiminnasta tai muuten kotiseutumme asioista!

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Raili Kerkelä
puh. 040-537 2840

railimarketta@gmail.com

Kunnallisjärjestön sihteeri

Tuula Helisten

puh. 040-754 4799
tuula.helisten7@gmail.com

Kunnallisjärjestön varapuheenjohtaja

Tarja Perälä

puh. 040-5788708

tarja.perala@hotmail.fi

Muut johtokunnan jäsenet:

Antti Sirviö, Antti Kerkelä, Raija Soppela, Anu Kiviniemi ja Aarno Alaluusua

Tavataan

Kemijärven Keskustan koulutus- ja infotilaisuus

Keskustan kunnallisvaaliehdokkaille sunnuntaina 19.2.2017 alkaen klo 17.00 Kulttuurikeskuksessa. Lisätietoa uutissivulla...

Kunnallisjärjestön ylimääräinen yleinen kokous sunnuntaina 26.2.2017 klo 18.00 Kulttuurikeskusksessa, Vatakirjojen tarkastus klo 17.30 alkaen. Asiana kuntavaalit.

Kansanedustaja Eeva-Maria Maijala Kemijärvellä 4.3.2017. Seuraa ilmoittelua.

Uutisia