Etusivu

Olet lämpimästi tervetullut Keskustan Kemijärven kunnallisjärjestön kotisivuille!

Kunnallisjärjestö edustaa Suomen Keskusta r.p:tä Kemijärven kaupungissa. Kemijärvellä Keskustalla on 16 valtuutettua sekä lukuisia muita luottamushenkilöitä niin kaupungin kuin seurakunnan hallinnossa. Näillä sivuilla esitellään Keskusta-järjestöjen toimintaa Kemijärvellä.

Suomen pohjoisin kaupunki, kauniista maisemistaan tunnettu ja Taivaan tulet tv-sarjastakin tuttu Kemijärvi on ollut viime vuosina julkisuudessa myös ikävissä merkeissä Salcomp Oy:n ja sittemmin Kemijärven sellutehtaan tapahtumien myötä. Me emme kuitenkaan anna periksi. Kemijärvi on hyvä paikka asua ja elää, puolustamisen arvoinen!

Tule mukaan!

Keskustan kunnallisjärjestö koordinoi keskustalaista puoluetyötä Kemijärvellä. Jokainen puolueen jäsen kuuluu johonkin paikallisosastoon. Kemijärvellä toimii useita paikallisosastoja sekä Kemijärven Keskustanaisten ja Keskustanuorten osastot.

Ota rohkeasti yhteyttä meihin, jos Sinulla on kysyttävää puolueen toiminnasta tai muuten kotiseutumme asioista!

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja

Raili Kerkelä