Valokuvia naisten tapahtumista

Keskusta.fi / Kymenlaakso / Suomeksi / Me / Keskustanaiset / Valokuvia naisten tapahtumista

Kymenlaakson Keskustanaisten valokuvia

Kymenlaakson Keskustanaiset olivat järjestämässä yhteistyössä Kouvolan maahanmuuttotoimiston, Demarinaisten, Kokoomusnaisten, Kristillisdemokraattien, Perussuomalaisten ja Vasemmistoliiton kanssa tilaisuutta 11.11.2010. Illan aikana puolueet kertoivat omista arvoistaan ja toiminnasta alueella ja Heli Mäki Helsingin yliopistosta luennoi perusasioista suomalaisesta yhteiskunnasta. Lopuksi keskusteltiin vilkkaasti. Tilaisuus oli erittäin onnistunut ja sovittiin, että tällaisia tilaisuuksia järjestetään yhteistyössä uudestaankin.

Ryhmä.JPG

Yhteiskuva kuulijoista ja kouluttajista.

PB110414.JPG

Tilaisuuden toinen tulkki Beriwan Mahmud (vas.) ja Kouvolan maahanmuuttokoordinaattori Satu Kurri (oik.)

PB110405.JPG

Järjestäjät odottamassa tilaisuuden alkua: Seija Piipponen (vas.), Heli Mäki (Helsingin Yliopiston Palmenian yksikkö), Liisa Länsmans (kesk.) Keskustan eduskuntavaaliehdokas, Nora Sipilä (kesk.) Kymenlaakson Keskustanaisten toiminnanjohtaja. Henkilöt nimettynä vasemmalta oikealle.
Koulutusten kuvat oli ottanut Sanna Kujala.

Keskustanaisten Kymenlaakson piiri ja Päijät-Hämeen piiri järjestivät yhteistyössä maalaislääkäri Kiminkisen luentotilaisuuden 15.9.2009 Lahden Consiksella. Ihmisiä oli paikalla hieman alle 500. Luentoon oltiin hyvin tyytyväisiä ja kaikki toimi hyvin. Tässä alla muutama kuva. Kaikki tämän sivun kuvat on ottanut Seija Saikkonen.

IMG_5008, nettiin.jpg

KN Kymenlaakson varapuheenjohtaja Seija Saikkonen ja maalaislääkäri Tapani Kiminkinen.

IMG_5006, nettiin.jpg

Valokuvassa oikealta maalaislääkäri Tapani Kiminkinen, KN Kymenlaakson puheenjohtaja Mirja Lonka, takana KN Kymenlaakson toiminnanjohtaja Nora Sipilä. Vasemman puolisen herran nimeä ei muistettu kysyä.

Keskustanaisten Kymenlaakson piiri osallistui Keskustanaisten edustajakokoukseen Oulussa 15-17.5.2009. Matkalle lähdettiin bussilla, joka keräsi ihmisiä Kymenlaakson lisäksi Päijät-Hämeen, Karjalan, Etelä-Savon ja Keski-Suomen piireistä. Ressu ja kokous oli oikein mukava ja tässä alla muutamia kuvia, jotka on ottanut Keskustanaisten Kymenlaakson piirin varapuheenjohtaja Seija Saikkonen.

IMG_4625.jpg

Tässä Oulun Routuaarilla Keskustanaisten ehdokkaita EU-vaaleihin. Juontaja Lauri Salovaara
tenttasi ehdokkaitamme. Kuvassa Anneli Jäätteenmäki, Merja Vanhanen, Riikka Manner, Johanna Korhonen ja
Helena Aaltonen.

IMG_4619.jpg

Rotuaarilla ihmiset odottelevat EU-vaalitilaisuuden alkua.

IMG_4653,nettiin.jpg

Keskustanaisten puheenjohtaja ja varapuheenjohtajat on valittu. Kuvassa vasemmalta
vpj Eija Sippola, pj Anneli Jäätteenmäki ja vpj Elsi Katainen.

IMG_4656.jpg

Edustajakokous on päättynyt ja Kymenlaakson naisten lippua kääritään hyvään talteen
seuraavaa kokousta silmälläpitäen. Lippua käärimässä toiminnanjohtaja Nora Sipilä ja
avustamassa puheenjohtaja Mirja Lonka.

IMG_4668.jpg

Vaajakoskella pidettiin tauko paluumatkalla ja tässä yhteiskuva. Osa oli jo jäänyt
pois kyydistä ja osa vain muuten pois kuvasta. Kiitos vielä Vuorelan Liikenteelle
hyvästä kuljetuksesta.