Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Liity jäseneksi

Tervetuloa tulevaisuuden tekijöiden joukkoon

Keskustan jäsenyys kannattaa. Keskustan jäsenenä pääset tekijäksi Suomen suurimpaan puolueeseen ja rakennat Suomea kotikunnastasi lähtien yhdessä muiden ihmisyyden, yhteisvastuun ja yhdessä tekemisen nimeen vannovien kanssa. Keskustan jäsenkortti on kortti niille, joille pelkkä puhe ei riitä, vaan jotka vaativat tekoja aatteiden tueksi. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi

Keskustassa voit olla jäsenenä puolueen yhdistyksissä, Keskustanaisissa, Keskustanuorissa tai Keskustaopiskelijoissa. Jäsenenä pääset vaikuttamaan Keskustan politiikkaan ja osallistumaan puolueen päätöksentekoon sekä monipuolisiin tapahtumiin. Saat koulutusta, uusia ystäviä ja mielenkiintoisen harrastuksen - oman ponnahduslautasi huipulle. Olemme uudistamassa puolueen sääntöjä niin, että jäsenten ääni kuuluu tulevaisuudessa entistäkin vahvemmin puolueen päätöksenteossa, politiikassa ja toiminnassa.

Keskustan jäsenkortilla saat monipuolisia ja jatkuvasti lisääntyviä etuja. Keskustan jäsenenä saat lisäksi pari kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehti Sentterin, joka kertoo ihmisistä ja ilmiöistä Keskustan sisällä ja ulkopuolella.

Jäsenmaksu

Keskustan puoluevaltuuston suosittama jäsenmaksu on 30 euroa / vuosi / henkilö.
Opiskelijoilta jäsenmaksu on 20 euroa / vuosi / henkilö.

Jäseneksi verkossa

Jäsenyyttä voit hakea tästä >>

Jäseneksiliittymislomake

Mikäli et halua liittyä jäseneksi verkossa, voit tulostaa jäseneksiliittymis -kaavakkeen ja lähettää sen täytettynä kaavakkeesta löytyvään osoitteeseen.

Tulosta lomake tästä:
            Jäsenhakemuslomake 2014.pdf