Tervetuloa Keskustan Konneveden sivuille

Löydät täältä tietoa Keskustan toiminnasta kunnassamme. Jos olet kiinnostunut paikallisesta vaikuttamisesta Konnevedellä, ota rohkeasti yhteyttä.

Lisätietoja Keskustan toiminnasta Konnevedellä antavat kunnallisjärjestön puheenjohtaja Antti Mehto 050-491 5267 antti[at]mehto.net tai sihteeri Tarja Kytölä 040-589 1608 tarja.kytola[at]pp.inet.fi

Uutisia

• Keskusta K-S Sipilä kiertää 25022017 some.jpg

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä Jyväskylässä la 25.2. klo 15

21.2.2017

Suomen kuntoon laittaminen jatkuu. Uudistamme hyvinvointiyhteiskuntaa turvataksemme huolenpidon jokaiselle koko maassa – huomennakin. Tule keskustelemaan tulevaisuuden palveluista lauantaina 25.2. klo 15 Jyväskylän kaupunginkirjaston Minnansaliin, os. Vapaudenkatu 39-41. Kahvitarjoilu klo 14.30 – 15. Kuuntelemassa puheenjohtaja Juha Sipilä ja Keskustanpaikallisia huolenpitäjiä. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Aila Paloniemi. Tilaisuudessa on viittomakielen tulkki. Lämpimästi tervetuloa! Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Keskustan Keski-Suomen piiri ja Jyväskylän kunnallisjärjestö

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.