Uutiset ja tapahtumat

TULOSSA:

NYT:

TAPAHTUNUTTA:

Paikallisyhdistys grillaili makkaraa Kinnulan Pollot-tapahtumassa 5.5.2018.

Paikallisyhdistys osallistui Anne Kalmarin 50-vuotisjuhliin.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen sääntömääräinen  vuosikokous pidettiin 8.4.2018 klo 13:00 kunnanviraston valtuustosalissa.

Keskustan Kinnulan  py:n yleinen kokous järjestettiin sunnuntaina4.3.2018 kunnanviraston valtuustosalissa. Asiana maakuntavaaliehdokasasettelu.

Kolmen kunnan (Viitasaari-Pihtipudas-Kinnula) kunnallisjärjestöjen yhteinen palaveri järjestettiin Wiikin Kartanossa Viitasaarella 4.2.2018.

Presidentinvaalit: paikallisyhdistys järjesti vaalitapahtuman pullakahvitarjoiluineen 20.1.2018

2017:

Presidenttiehdokkaamme Matti Vanhanen vieraili vaalikiertueellaan myös Kinnulassa 10.12.2017. Yleisölle avoin vierailutilaisuus kahvitarjoiluineen järjestettiin kunnanviraston valtuustosalissa. Tilaisuuden lopuksi suoritettiin perinteinen kinkkuarvonta.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokous pidettiin kunnanviraston valtuustosalissa 22.11.2017.

Piirihallituksen syyskokous pidettiin 18.11.2017 Toivakassa.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen yleinen kokous pidettiin 26.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa; asiana luottamushenkilöpaikat.

Kuntavaalin tulos: paikallisyhdistyksen johtokunnan sekä  uusien valtuutettujen neuvottelukokous järjestettiin 21.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa.

Keskustan kolmen kunnan yhteinen kokous järjestettiin Kinnulassa 19.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa. Keskustelua ajankohtaisista aiheista yhdessä Viitasaaren ja Pihtiputaan keskustaväen kanssa.

Kuntavaalit 9.4.2017

Ennakkoäänestysprosentti oli Kinnulassa 40,3. Tämä tarkoittaa sitä, että 548 kinnulalaista kävi ennakkoon äänestämässä.

Vaalitapahtuma Parlamentin pihassa 29.3.2017. Väkeä vieraili teltallamme varsin mukavasti ja sääkin oli keväisen aurinkoinen. Kuntavaaliehdokkaiden tarjoilemat grillimakkara ja munkkikahvit tekivät kauppansa.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous  pidettiin 28.3.2017 kunnanviraston valtuustosalissa.

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman  25.3.2017. Kuntavaaliehdokkaat tarjoilivat teltallamme totuttuun tapaan grillimakkaraa ja kahvia.

Vaalipaneeli järjestettiin 21.3.2017 keskuskoulun juhlasalissa. Paneelin juonsi Pihtiputaan kunnanjohtaja Ari Kinnunen.

Keskustan Keski-Suomen piirin vuosikokous pidettiin Pihtiputaalla la 18.3.2017.

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman 4.3.2017. Vierailijana paikalla kävi Petri Honkonen. Kuntavaaliehdokkaat tarjoilivat kahvia ja grillimakkaraa teltallamme.

Keskustan Kinnulan py:n ylimääräinen yleinen kokous pidettiin 27.2.2017 klo 19.00 valtuustosalissa. Asiana oli kuntavaaliehdokaslistan hyväksyminen.

Paikallisyhdistys järjesti ystävänpäivätapahtuman torilla 14.2.2017. Hernekeitto ja mehu maistuivat- ja aurinkokin näyttäytyi torilla vierailleille!

Tupailta Hiilingin Tervapesällä 8.2.2017. Leppoisaa yhdessäoloa, keskustelua ajankohtaisista aiheista- mukana myös kuntavaaliehdokkaita.

Petri Honkonen vieraili Parlamentissa torstaina 12.1.2017.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan Keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui tiistaina, 22.5.2018. Kokouksessa käsiteltiin mm. seuraavia asioita:

Valmistautuminen Sotkamon puoluekokoukseen 8.-10.6.2018: kyyditys Tillgren Lines. Mukaan aikovilta toivotaan sitova ilmoittautuminen 25.5. mennessä Tapio Pekkariselle (tapio.pekkarinen@kinnula.fi  / +35840 5051 332/Tapio.

Kesän 2018 toiminnasta:

Paikallisyhdistys osallistuu kesän avaukseen 13.6.2018 myymällä grillimakkaraa. Grillimakkaraa myymme myös saappaanheiton MM-kisoissa 7.-8.7.2018.

Kinnulan Parlamentissa Annen aamukahvit 9.-12.7. 2018 tapahtuvan Anne Kalmarin kiertueen aikana. Päivämäärä kellonaikoineen tarkentuu myöhemmin.

--------------------------------------------------------------
MUUTA:

Keskustalla on meneillään sääntöjen uudistus/ päivittäminen koskien paikallisyhdistyksiä, kunnallisjärjestöjä, piirijärjestöjen mallisääntöjä sekä puolueen sääntöjä. Aiemmin keväällä järjestettiin lausuntokysely Keskustan yhdistysten säännöistä. Alustavan suunnitelman mukaan uudistetut säännöt tulisivat ensi syksynä käyttöön.

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa johtokunnan jäseniltä. Voit myös hakea Keskustan Kinnulan py:n jäsenyyttä suoraan täältä:

-----------------------------------------------------------