Uutiset ja tapahtumat

TULOSSA:

NYT:

TAPAHTUNUTTA:

Presidenttiehdokkaamme Matti Vanhanen vieraili vaalikiertueellaan myös Kinnulassa 10.12.2017. Yleisölle avoin vierailutilaisuus kahvitarjoiluineen järjestettiin kunnanviraston valtuustosalissa. Tilaisuuden lopuksi suoritettiin perinteinen kinkkuarvonta.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokous pidettiin kunnanviraston valtuustosalissa 22.11.2017.

Piirihallituksen syyskokous pidettiin 18.11.2017 Toivakassa.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen yleinen kokous pidettiin 26.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa; asiana luottamushenkilöpaikat.

Kuntavaalin tulos: paikallisyhdistyksen johtokunnan sekä  uusien valtuutettujen neuvottelukokous järjestettiin 21.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa.

Keskustan kolmen kunnan yhteinen kokous järjestettiin Kinnulassa 19.4.2017 kunnanviraston valtuustosalissa. Keskustelua ajankohtaisista aiheista yhdessä Viitasaaren ja Pihtiputaan keskustaväen kanssa.

Kuntavaalit 9.4.2017

Ennakkoäänestysprosentti oli Kinnulassa 40,3. Tämä tarkoittaa sitä, että 548 kinnulalaista kävi ennakkoon äänestämässä.

Vaalitapahtuma Parlamentin pihassa 29.3.2017. Väkeä vieraili teltallamme varsin mukavasti ja sääkin oli keväisen aurinkoinen. Kuntavaaliehdokkaiden tarjoilemat grillimakkara ja munkkikahvit tekivät kauppansa.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous  pidettiin 28.3.2017 kunnanviraston valtuustosalissa.

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman  25.3.2017. Kuntavaaliehdokkaat tarjoilivat teltallamme totuttuun tapaan grillimakkaraa ja kahvia.

Vaalipaneeli järjestettiin 21.3.2017 keskuskoulun juhlasalissa. Paneelin juonsi Pihtiputaan kunnanjohtaja Ari Kinnunen.

Keskustan Keski-Suomen piirin vuosikokous pidettiin Pihtiputaalla la 18.3.2017.

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman 4.3.2017. Vierailijana paikalla kävi Petri Honkonen. Kuntavaaliehdokkaat tarjoilivat kahvia ja grillimakkaraa teltallamme.

Keskustan Kinnulan py:n ylimääräinen yleinen kokous pidettiin 27.2.2017 klo 19.00 valtuustosalissa. Asiana oli kuntavaaliehdokaslistan hyväksyminen.

Paikallisyhdistys järjesti ystävänpäivätapahtuman torilla 14.2.2017. Hernekeitto ja mehu maistuivat- ja aurinkokin näyttäytyi torilla vierailleille!

Tupailta Hiilingin Tervapesällä 8.2.2017. Leppoisaa yhdessäoloa, keskustelua ajankohtaisista aiheista- mukana myös kuntavaaliehdokkaita.

Petri Honkonen vieraili Parlamentissa torstaina 12.1.2017.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan Keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen kinkkuarpajaisissa 10.12.2017 onnetar suosi seuraavia:

Joulukinkku:
Antti Hietaniemi
Aulis Pekkarinen

Panda-suklaat:
Kalevi Kinnunen
Minttu Kauppinen

Matti-ämpärit:
Heikki Leppänen
Juha Urpilainen
Juhani Räihä
Aila Pelkonen

Kinnulan keskustaväki onnittelee arvonnassa voittaneita ja kiittää kaikkia arpajaisiin osallistuneita.

-----------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokouksen 22.11.2017 henkilövalintoja:

Johtokunta 2018:

Pauli Salonpää, pj
Tapio Pekkarinen, vpj
Mikko Hämäläinen, siht.
Sirpa Kinnunen
Ilpo Linna
Jonna Voutila
Arja Rekonen
Raili Laitinen
Manu Toikkanen

----------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui maanantaina, 30.10. 2017. Käytiin läpi paikallisyhdistyksen tulevan syyskokouksen esityslista ja päätettiin kokouksen ajankohdasta.  Kokoonnutaan päivittämään jäsenrekisteri 6.11.2017.

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa johtokunnan jäseniltä. Voit myös hakea Keskustan Kinnulan py:n jäsenyyttä suoraan täältä:

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen toimintakertomus 2016

Kansanedustaja Petri Honkonen vieraili Kinnulassa pienen kiertueen yhteydessä tammikuun lopulla.

Pitkän hiljaiselon jälkeen Kinnulan Keskustanaiset käynnistelivät uudelleen toimintaansa. Keskustanaiset sekä Kirjastotoimi järjestivät yhdessä "Kirjastossa tavataan"-illan helmikuun 2. päivänä. Ohjelmassa oli mm. kirjavinkkausta, pientä aivojumppaa palikkatestien muodossa, kahvittelua sekä arvontaa. Läsnäolleiden yhteistyönä syntyi lopuksi komea "Kämmenet kankaalle"- teelmä. Vastaanotto tapahtumalle oli yleisön puolelta pelkästään positiivinen!

Vappuaattolauantaina 30.4. paikallisyhdistys pystytti telttansa torille. Sää suosi ja väkeä vieraili teltalla. Paikallisyhdistyksen järjestämistä arpajaisista moni sai mukaansa kotiinviemisiä.

Kesän tapahtumista mainittakoon Iltatori, joka järjestettiin Parlamentin pihassa Yrittäjien toimesta heinäkuun 6. päivänä. Paikallisyhdistyksellä oli tapahtumassa oma telttapaikkansa. Ohjelmassa oli mm. arvontaa sekä perinteeksi muodostunut nännikumin heittokisa. Kylmä ja sateinen sää ehkä verotti hieman paikalla kävijöitä.

Tulevat kuntavaalit näkyivät jo loppukesästä paikallisyhdistyksen toiminnassa: kuntavaalien tiimoilta järjestettiin py:n johtokunnan sekä keskustan valtuustoryhmän yhteiskokous elokuun 11. päivän iltana. Kaikille avoin kuntavaalitilaisuus pidettiin loppuvuodesta, marraskuun 29. päivä kirjaston tiloissa.

Perinteinen Yrittäjien järjestämä joulunavaus 2. joulukuuta oli todella onnistunut py:n toimintaa ajatellen: saimme myydyksi runsaasti grillimakkaraa, sekä kinkku- ynnä muita tuotepalkintoarpoja.

Paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui vuoden 2016 aikana 11 kertaa. Näihin sisältyvät vuosikokous, syyskokous sekä ylimääräinen, yllä mainittu paikallisyhdistyksen johtokunnan sekä keskustan valtuustoryhmän yhteinen kokous.

Kinnulassa, 13.3.2017
Paikallisyhdistyksen johtokunnan p:sta,