Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Kinnula / Uutiset ja tapahtumat

Kinnulassa tapahtuu

TULOSSA:

Vaalitapahtuma Parlamentin pihassa keskiviikkona, 29.3.2017 klo 10 alkaen. Tule jututtamaan kuntavaaliehdokkaita- grillimakkara- ja kahvitarjoilu.

NYT:

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen vuosikokous tänään, 28.3.2017 klo 19 alkaen valtuustosalissa. Johtokunta kokoontuu klo 18.00. Kahvitarjoilu ennen kokouksen alkua, tervetuloa!

Kuntavaalistartti on tehty. Seuraa jatkossa kuntavaaleihin liittyviä päivityksiä sivuillamme (tietoa päivitetään myös tänne: kuntapäättäjät- sivun alavalikko> klikkaa "kunnallisvaalit").

.

TAPAHTUNUTTA:

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman  25.3.2017. Ehdokkaita oli kuulolla, grillimakkaraa ja kahvia tarjolla.

Vaalipaneeli järjestettiin 21.3.2017 keskuskoulun juhlasalissa. Paneelin juonsi Pihtiputaan kunnanjohtaja Ari Kinnunen.

Keskustan Keski-Suomen piirin vuosikokous pidettiin Pihtiputaalla la 18.3.2017.

Paikallisyhdistys järjesti toritapahtuman 4.3.2017. Vierailijana paikalla kävi Petri Honkonen. Keskustan teltalla oli kahvia ja grillimakkaraa tarjolla sekä kuntavaaliehdokkaita kuulolla.

Keskustan Kinnulan py:n ylimääräinen yleinen kokous pidettiin 27.2.2017 klo 19.00 valtuustosalissa. Asiana oli kuntavaaliehdokaslistan hyväksyminen.

Paikallisyhdistys järjesti ystävänpäivätapahtuman torilla 14.2.2017. Hernekeitto ja mehu maistuivat- ja aurinkokin näyttäytyi torilla vierailleille!

Tupailta Hiilingin Tervapesällä 8.2.2017. Leppoisaa yhdessäoloa, keskustelua ajankohtaisista aiheista- mukana myös kuntavaaliehdokkaita.

Petri Honkonen vieraili Parlamentissa torstaina 12.1.2017.

2016:

Perinteisessä kinkkuarvonnassa 11.12.2016 onnetar suosi seuraavia:

Kinkut: Antero Kinnunen ja Heimo Tuikkanen
Joulukori: Hannu Rekonen
Marmeladi: Tuomo Pekkarinen
Suklaarasiat: Perttu Salonpää, Einari Toikkanen ja Ellen Toikkanen
Keksit: Vappu Kinnunen

Palkinnot on toimitettu voittajille. Kiitokset kaikille osallistuneille!

Paikallisyhdistys osallistui Kinnulan Yrittäjien järjestämään joulunavaukseen 2.12.2016. Saimme myydyksi varsin mukavasti grillimakkaraa sekä kinkkuarpoja. Lämmin kiitoksemme toimintaamme tukeneille!

Kaikille avoin kuntavaalitilaisuus järjestettiin 29.11.2016 kirjaston tiloissa.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen syyskokous pidettiin 25.11.2016.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunnan sekä valtuustoryhmän yhteiskokous torstaina 11.8.2016 klo 19 valtuustosalissa. Käsiteltiin mm. kuntavaalien ehdokasasettelua ja muita ajankohtaisia asioita.

Iltatori  6.7. 2016 Parlamentin pihassa. Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen teltalla vieraili sateisesta sekä viileästä säästä huolimatta mukavasti väkeä!

Ohjelmassa oli mm. perinteinen nännikumin heittokisa sekä arvontaa.

Arvonnan tulokset:

Laila Paananen, Trimmeri + akku
Mikko Suominen, Kesäkassi
Eeva Kuivaniemi, Retkigrilli ja makkaraa
Pasi Kuivaniemi, Kakku
Anne Skantz, Kakku
Soili Pesonen, Pullapussi
Pirkko Leppänen, Pullapussi
Netta Särkinen, Pullapussi
Liina Kuusitunturi, Pullapussi
Santra Muhonen, Iso pussi kesäkorppuja
Aila Pelkonen, Kassi
Pia Pigg, Kastelukannu ja kyniä
Anniina Pekkarinen, Puhdistusliinasanko
Jukka Salonen, Muki ja maskotti (Lady Bird)
Hellevi Pekkarinen, Dieettipossu
Maija-Riitta Kuusitunturi, Kinnula-paita + pussukka
Tiina Oksanen, Ternimaito
Jenni Numminen, Karkkipussi

Nännikumin heittokisan tulokset:

1. Ilpo Leppänen, 140 pistettä

2. Kalevi Kinnunen, 120 pistettä

3. Pauli Salonpää 100 p., Camilla Kinnunen 100 p., Esko Pelkonen 100 p. ja Pasi kuivaniemi 100 p. (eli sijalla 3. oli 4 heittäjää

------------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys pystytti telttansa torille vappuaattolauantaina 30.4.2016 klo 10-12. Sää suosi ja väkeä vieraili teltalla mukavasti. Arvonnassa onni suosi seuraavia: iso vappukori- Venla Salonpää, pieni vappukori- Tiina Oksanen, kahvipaketti- Perttu Salonpää. Keskustaväki kiittää kaikkia toimintaamme tukeneita!

Keskustan Kinnulan
paikallisyhdistyksen vuosikokous pidettiin 29.3.2016.

Kinnulan keskustanaiset sekä Kirjastotoimi järjestivät KIRJASTOSSA TAVATAAN- illan 2.2.2016. Ohjelmassa oli mm. kirjavinkkausta, pientä aivojumppaa palikkatestien muodossa, kahvittelua sekä arvontaa. Läsnäolleiden yhteistyönä syntyi lopuksi komea "Kämmenet kankaalle" -teelmä.

Kansanedustaja Petri Honkonen
 vieraili pienen kiertueen yhteydessä myös Kinnulan Parlamentissa 21.1.2016.

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistys

Kinnulan keskustan uutisia

Keskustan Kinnulan paikallisyhdistyksen johtokunta kokoontui maanantaina, 13.3.2017. Käytiin läpi mm. seuraavat asiat: tulevan vuosikokouksen esityslista, hyväksyttiin py:n tilinpäätös vuodelta 2016. Valittiin ehdokasedustajiksi 21.3. pidettävään vaalipaneeliin Manu Toikkanen ja Esko Pelkonen.

Vaalimainontaa valmistellaan, kuvamateriaalia odotellaan. Päätettiin tilata Keskustanaisilta maksutta vaalimateriaalia (ilmapalloja, postikortteja sekä Avain- lehteä).

----------------------------------------------------------

Keskustan Kinnulan py:n facebook-sivuilta
löytyy myös päivityksiä sekä kuvia toiminnastamme:

6/1437783646254451/notif_t=like&notif_id=1488105

-----------------------------------------------------------

Uusia jäseniä toivotaan keskustan toimintaan mukaan myös Kinnulassa. Jäsentietolomakkeita saa netistä ja johtokunnan jäseniltä.

-----------------------------------------------------------

Edellinen 1 2 3 ... 8 9 10Seuraava