Tervetuloa Keskustan Keuruun sivuille

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Huolenpitoa - huomennakin.

Kuntavaali ehdokkaat julkaistaan piakkoin.

Uutisia

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.

• Keskusta K-S Tiilikainen 25012017.jpg

Onko hiilivapaa Jyväskylä mahdollinen? Avoin keskustelutilaisuus ke 25.1.2017 klo 16 alkaen.

23.1.2017

Tervetuloa kaikille avoimeen keskustelutilaisuuteen, Jyväskeskukseen, kahvila Elosen yläkertaan 25.1.2017 klo 16. Keskustelemassa Ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, Jyväskylän kaupungin ympäristöjohtaja Päivi Pietarinen sekä Keskustan luottamushenkilöitä ja kuntavaaliehdokkaita. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Petri Honkonen. Tilaisuudessa kahvitarjoilu.