Tervetuloa Keskusta Keuruun sivuille

Lauantaina 16.12. klo 11-13 tarjolla riisipuuroa, glögiä ja pipareita K-supermarket Järvituulen edessä. Paikalla keskustan valtuutettuja sekä joulupukki. Tervetuloa!

Tervetuloa tutustumaan Keuruun Keskustan toimintaan ja vaikuttajiin sekä järjestö-aktiiveihin!
Tule sinäkin mukaan päättämään ja keskustelemaan meille kaikille yhteisistä asioista kanssamme. Yhteystiedot löytyy Keskusta Keuruulla - sivulta.

Olet tervetullut mukaan toimintaamme milloin vain! Keuruun kunnallisjärjestössä toimii mukava ja aktiivinen porukka kaikenikäisiä ja taustoiltaan eri ammateissa toimivia ja jo työuran taakseen jättäneitä ihmisiä, nuoria ja vähän varttuneempia mutta yhtä kaikki yhteisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä.

Nappaa rohkeasti hihasta kiinni ja tule juttelemaan kanssamme asiaa ja välillä vaikka asian vierestäkin!
Löydät yhteystietomme "KESKUSTA KEURUULLA" kohdan alta.

Uutisia

• Hiihtoloma.jpg

Toimisto suljettu talvilomien johdosta 23.2.-2.3.

22.2.2018

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto on suljettuna 23.2.-2.3. henkilöstön talvilomien johdosta, (sekä 6.3. työmatkojen johdosta). Toimisto on auki jälleen ma 5.3. sekä 8.3. ja siitä eteenpäin. Toivotamme kaikille loistavia hiihtokelejä!

• Kirri-Äänekoski tien parannus on välttämätön

7.11.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri pitää välttämättömänä, että päätös Kirri – Tikkakoski tien muuttamisesta moottoritieksi tehdään viimeistään keväällä 2018 liikenneministeri Anne Bernerin aiemman esityksen mukaisesti.