Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Kunnat / Karstula / Uutiset ja tapahtumat

Hyvä Keskustan Karstulan jäsen

Vuosi  2015 on taas kulunut ja vuosi 2016 on alussa.   Kiitos, että olet mukana jossain Keskustan Karstulan paikallisyhdistyksessä, tukemassa työtämme.  Toimintamme perustuu vapaaehtoiseen toimintaan, joten uudet ja vanhat yhdistysaktiivit ovat meille kullanarvoisia.

Tässä kirjeessä muistutamme sinua  tämän vuoden toimintamuodoistamme. Otamme aina mielellämme vastaan toimintaehdotuksia ja -vinkkejä, niitä voit tulla kertomaan myös paikanpäälle kokouksiimme tai  lähettää sähköpostilla  puheenjohtaja Satu Koskiselle, varapuheenjohtaja Teijo Peltoselle tai sihteeri Leena Malmille.

Vuoden 2016 toimintasuunnitelmaamme on  kirjattu asioita  seuraavasti:

• Pidetään sääntömääräiset syys- ja vuosikokoukset sekä tarpeen mukaan ylimääräisiä kokouksia.
  • Aloitetaan vuoden 2017 kunnallisvaaliin ehdokkaiden hankintaa. .
  • Osallistutaan piirin sääntömääräisiin kokouksiin ja muihin piirin järjestämiin tilaisuuksiin.
  • Osallistutaan joukolla Keskustan puoluekokoukseen  10.-12.6.2016 Seinäjoelle
  • Keskustan politiikka- ja toimintapäivät 6.-7.2.2016 Tampereella.
  • Lisätään yhteistyötä osastojen kanssa, järjestämällä yhteisiä tilaisuuksia  jokaisen osaston alueella vuorotellen.
  • Kevään aikana   huhtikuussa telttatapahtuma
  • Kesällä heinä - elokuun vaihteessa   saunailta (Korsusaunassa)
  • Syksyllä  syyskuun loppupuolella  telttatapahtuma
  • Joulumessut
  • Aloitetaan kunnallisvaaliehdokkaiden  yhteiset kokoontumiset  ja koulutus.
  • Lisäksi muita tapahtumia tarpeen ja tilanteen mukaan keräten rahaa seuraavan vuoden kunnallisvaaleja ajatellen.
  • Ajankohtaisista ja  tärkeistä asioista tiedotetaan viispiikkisessä, sähköpostilla tai kirjeellä.

Jos haluat  kuulua tiedotusrinkiin, ilmoitathan sihteerille  sähköpostiosoitteesi  ja muistathan myös ilmoittaa muutoksista.

Järjestöuudistuksemme jatkuu vielä  tänä vuonna. Karstulan alueella on vielä muutama  paikallisyhdistys, jossa toiminta on pysähtynyt.   Jatkamme näiden yhdistysten   yhdistämistä  toisiin toimiviin yhdistyksiin. Vastingin  ja  Rantakylän paikallisosastot ovat  jo tehneet  osastojensa purkamisesta päätökset ja jäsenet siirretään  Kirkonkylän ja Kangasahon  paikallisyhdistyksiin.

Karstulassa siirryttiin vuoden 2015 aikana 30 euron jäsenmaksuun.  Jäsenmaksu on henkilökohtainen ja laskutetaan Keskustan  Keski-Suomen piirin toimesta aina alkuvuonna. Siirtymävaiheen aikana sait vuoden 2015 jäsenmaksulaskun loppuvuodesta ja nyt tämän vuoden 2016 maksu tulee  aika pian  uudestaan, mutta   maksathan silti tämänkin maksun.  Keskustan jäsenkortilla saat monipuolisia ja jatkuvasti lisääntyviä etuja, aidon kanavan vaikuttaa siihen, millainen on tulevaisuuden Suomi, uusia ystäviä ja innostavan harrastuksen, korkeatasoista koulutusta ja mielenkiintoisia tapahtumia. Keskustan jäsenenä saat lisäksi pari kertaa vuodessa ilmestyvän jäsenlehti Sentterin, joka kertoo ihmisistä ja ilmiöistä Keskustan sisällä ja ulkopuolella. Ellet maksa jäsenmaksua  et ole enää Keskustan jäsen.

Myös kunnallisvaalit lähestyvät  Jos olet yhtään kiinnostunut   ehdokkuudesta, ota rohkeasti yhteyttä.  Kaikki  kiinnostuneet ovat  hyvin  arvokkaita.   Ellet itse ajattele lähteä  ehdokkaaksi  niin ilmianna meille  hyviä ehdokkaita.    Tulethan kuitenkin   mukaan tapahtumiin ja tilaisuuksiin.

Hyvää  jatkoa alkavalle vuodelle   2016 toivottaen

Satu Koskinen                                                                           Teijo Peltonen

Satu Koskinen                                                                                        Teijo Peltonen

puheenjohtaja                                                                                      Varapuheenjohtaja