Paikallisyhdistykset

Paikallisosastojen  syyskokouksissa viime vuonna tehtiin yksimielinen päätös, että kaikki osastot ottavat käyttöön 30 euron jäsenmaksun.  Jäsenmaksun perii Keski-Suomen piiri.

Jos olet kiinnostunut Keskustan toiminnasta voit liittyä jäseneksi oman kyläsi paikallisosastoon. Ota yhteyttä paikallisosaston puheenjohtajaan, joiden puhelin numeron löydät allaolevasta listasta tai Keskustan Karstulan kunnallisjärjestön sihteeriin (puh 040 5354196)

Loppuvuodesta  2015  Vastingin paikallisosasto teki  päätöksen osaston purkamisesta ja jäsenten siirtämisestä Keskustan Karstulan Paikallisyhdistykseen (kirkonkylän yhdistys)  ja Rantakylän paikallisosasto teki  myös päätöksen oman osaston purkamisesta ja jäsenten siirtämisestä Kangasahon paikallisosastoon.

Karstulan paikallisosatot tekivät  syyskokouksissaan yksimielisesti päätökset, että jokainen Karstulan paikallisosasto ottaa käyttöön 30 €  jäsenmaksun.   Jäsenmaksun perii Keskustan Keski-Suomen piiri.

Jäsenmaksusta  säännöissä sanotaan  seuraavaa:

Paikallisyhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voi johtokunta hakemuksesta hyväksyä viisitoista (15) vuotta täyttäneen henkilön, joka yhdistyslain mukaan saa kuulua valtiolliseen yhdistykseen ja joka hyväksyy puolueen yleiset periaatteet sekä sitoutuu noudattamaan paikallisyhdistyksen sääntöjä.

Henkilö voi kuulua varsinaisena jäsenenä vain yhteen puolueen perusjärjestöön

Paikallisyhdistyksen kokouksissa on puhe- ja äänioikeus jokaisella jäsenmaksunsa 6 §:n mukaisesti suorittaneella paikallisyhdistyksen varsinaisella jäsenellä

tällä hetkellä on seuraavat paikallisosastot

KIRKONKYLÄ