Tervetuloa Keskustan Karstulan sivuille.

Tervetuloa  la 8.10. klo 10 - 13  S-marketin pihaan TELTALLE   juttelemaan  ja  syömään makkaraa sekä  juomaan kupposellisen kahvia.

Uutisia

• Keskusta K-S Sipilä kiertää 25022017 some.jpg

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä Jyväskylässä la 25.2. klo 15

21.2.2017

Suomen kuntoon laittaminen jatkuu. Uudistamme hyvinvointiyhteiskuntaa turvataksemme huolenpidon jokaiselle koko maassa – huomennakin. Tule keskustelemaan tulevaisuuden palveluista lauantaina 25.2. klo 15 Jyväskylän kaupunginkirjaston Minnansaliin, os. Vapaudenkatu 39-41. Kahvitarjoilu klo 14.30 – 15. Kuuntelemassa puheenjohtaja Juha Sipilä ja Keskustanpaikallisia huolenpitäjiä. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Aila Paloniemi. Tilaisuudessa on viittomakielen tulkki. Lämpimästi tervetuloa! Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Keskustan Keski-Suomen piiri ja Jyväskylän kunnallisjärjestö

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.