Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 17-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2012 vaaleissa saimme valtuustoon 11 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)mhy.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• ämpärit.jpg

Eikun Keskusta-ämpäriä jonottamaan ja syksyn satoa korjaamaan!

15.9.2017

Keskusta ämpärit löysivät kodin ennätysajassa Jyväskylän Paviljongissa pidetyillä WeenMaanWiljaa-syysmarkkinoilla. Keskustan kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin paikka Keskustan Keski-Suomen piirin eduskuntaretkelle 21.11. Arpa suosi Erkki Paanasta Lievestuoreelta. Tuotepalkinnot voitti: Petri Ahonen ja Mirjami Partanen Jyväskylästä. Onnittelut kaikille voittajille ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!