Tervetuloa Keskustan Kannonkosken sivuille

Keskustan valtuustoryhmä on Kannonkosken 17-jäsenisen kunnanvaltuuston suurin ryhmä: vuoden 2012 vaaleissa saimme valtuustoon 11 paikkaa. Keskustalaiset kantavat suuren vastuun Kannonkosken kunnallispolitiikassa niin hyvässä kuin huonossakin, mutta meillä on pitkä perinne hyvästä yhteistyöstä muiden puolueiden kanssa.

Haluamme olla mukana rakentamassa tästä seudusta hyvää paikkaa asua ja elää.

Tule mukaan

Kannonkoskella toimii Keskustan paikallisyhdistys. Ota rohkeasti yhteyttä tuttuun johtokunnan jäseneen, osallistu kokouksiin ja tule mukaan vaikuttamaan yhteisiin asioihin!

Paikallisyhdistyksen puheenjohtajana toimii
Jukka Kainulainen
p.040 7697694
s-posti: jukka.kainulainen(a)mhy.fi

Paikallisyhdistyksen sihteerinä toimii
Kirsi Saari
p.040 5783139
s-posti: saari.kirsi(a)pp.inet.fi

Uutisia

• Keskusta K-S Sipilä kiertää 25022017 some.jpg

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä Jyväskylässä la 25.2. klo 15

21.2.2017

Suomen kuntoon laittaminen jatkuu. Uudistamme hyvinvointiyhteiskuntaa turvataksemme huolenpidon jokaiselle koko maassa – huomennakin. Tule keskustelemaan tulevaisuuden palveluista lauantaina 25.2. klo 15 Jyväskylän kaupunginkirjaston Minnansaliin, os. Vapaudenkatu 39-41. Kahvitarjoilu klo 14.30 – 15. Kuuntelemassa puheenjohtaja Juha Sipilä ja Keskustanpaikallisia huolenpitäjiä. Tilaisuuden juontaa kansanedustaja Aila Paloniemi. Tilaisuudessa on viittomakielen tulkki. Lämpimästi tervetuloa! Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Keskustan Keski-Suomen piiri ja Jyväskylän kunnallisjärjestö

• Tulevat Keski-Suomen kuntavaalitilaisuudet

8.2.2017

Keskustalla on useita kuntavaalitapahtumia ympäri Keski-Suomen. Tässä listattuna vain pieni osa, joten seuraathan paikallista ilmoittelua löytääksesi omassa kunnassasi järjestettävään tapahtuman.