Vuokrattavana

Telttakatos ulkokäyttöön.

Toritapahtumiin ja muihin ulkotilaisuuksiin sopiva telttakatos. Putkirakenne nopeuttaa kokoamista.
Seinäverhoilu suojaa myös tuulelta. Katos on koottuna 4m x 4m, valkovihreä raidallinen harjakatto, kokovihreät seinät. Seinäverhoilu koostuu irrallisista osista ja kaikki 4 seinää kiinnitettynä katoksesta saa tarvittaessa suljetun teltan. Katos kootaan 2,20 m pitkistä metalliputkista, joten kuljetus vaatii peräkärryn tai ainakin farmarimallisen auton.

2 kpl 10 litran vetoisia termoskannuja.

Käyttökelpoisia termoskannuja kahvitarjoiluun

Yleiset vuokrausehdot

1. Teltta ja termoskannut on tarkoitettu kunnallisjärjestön omaan käyttöön.
2. Mikäli kalusto on vapaana, sitä vuokrataan ensisijaisesti jäsenjärjestöjen käyttöön ja sen jälkeen ulkopuolisille yhteisöille tai henkilöille.
3. Kalustoa ei saa vuokrata tai lainata edelleen.
4. Vuokraaja vastaa, että teltta on asianmukaisesti kuivatettu ja puhdistettu. Lisäksi vuokraaja vastaa, että teltta on ehjä ja mukana ovat kaikki osat. Rikkoutumisen sattuessa tai osien kadottua vuokraajalta peritään uusien osien hankintaa vastaava korvaus.
5. Termoskannut tulee palauttaa pestyinä ja kuivattuina. Rikkoutumisen sattuessa vuokraajalta peritään uuden hankintaa vastaava korvaus.
6. Teltan vuokra 3 vuorokauden jaksolta:
Jäsenjärjestöiltä ja niiden henkilöjäseniltä 20,00 euroa Ulkopuoliset henkilöt tai yhteisöt 50,00 euroa
Termoskannujen vuokra 3 vuorokauden jaksolta:
Jäsenjärjestöiltä ja niiden henkilöjäseniltä 5,00 euroa Ulkopuoliset henkilöt ja yhteisöt 10,00 euroa
7. Kaluston säilytyksestä ja vuokraamisesta vastaa puheenjohtaja Mika Kyrö, puh. 0400 244 294 ja sihteeri Leena Pärnäjärvi puh. 040 578 2067.