Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

DSC_0101.JPG

"Politiikka on usein peliä ja rohkeita ratkaisuja", sanotaan. Oletko miettinyt, miltä näyttävät keskustalaiset värisuorat? Entä tunnetko kaikki Keskustan kansanedustajat, heidän vaalipiirinsä ja europarlamentaarikot? Kenestä on Keskustan jokeriksi?

Suositut Keskusta- pelikortit on nyt saatavilla edulliseen 10 euron hintaan. Korttipakka sopii vaikka tuliaiseksi, lahjaksi tai arpapalkinnoksi. Korttipakan valmistaja on Tactic Games Oy ja se on täysin suomalaista työtä. Tilaa omasi piiritoimistoltamme p.010 315 2001010 315 2001 tai 010 315 2000010 315 2000 tai pia.hogberg@keskusta.fi

Jos kortinpeluu ei ole sinun juttusi, mutta omaat poliittista pelisilmää, olisiko sinusta Keskustan uudeksi jokeriksi?  Jos olet valmis tekemään rohkeita ratkaisuja esimerkiksi oman kotikuntasi eteen, lähde ehdokkaaksemme kuntavaaleihin! Korttipakkamme täydentyy koko ajan hyvillä ehdokkailla.

Vedä ässä hihasta ja tule mukaan!

Terveisin

Keskusta - reilun pelin puolue.

Piirin uutisia
Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii
  • Hilkka Kemppi ja Paula Yliselä: Keskustan tärkein arvo on sivistys

29.5.2016

Keskusta uudistaa periaateohjelmansa. Puolueen periaateohjelmatyöryhmän jäsenet käsittelevät näillä sivuilla julkaistavissa kirjoituksissaan aikamme suuria muutosilmiöitä ja megatrendejä, joihin uudessa periaateohjelmassa etsitään vastauksia. Viidentenä ovat vuorossa Hilkka Kemppi ja Paula Yliselä, jotka pohtivat sivistyksen merkitystä yksilölle ja yhteiskunnalle.

• Keskustan Kuntaliiton valtuustoryhmä: Aito maakuntaitsehallinto edellyttää omaa verotusoikeutta

27.5.2016

Keskustan valtuustoryhmän puheenjohtaja Seija Kuikka korosti ryhmäpuheessa menossa olevan sote- ja maakuntauudistuksen merkitystä koko kuntakentälle. Muutos tarjoaa mahdollisuuksia uudistaa kuntia kohti yhteisöllisyyttä, kumppanuutta ja elinvoiman vahvistamista. Tässä muutoksessa Kuntaliitolla ja sen moninaisilla verkostoilla on merkittävä rooli.

• Heikkinen-Hannakaisa-uutiskuva.jpg

Keskusta: Palvelut turvattava koko maassa, julkisella vallalla oltava vahva ote

27.5.2016

Sosiaali- ja terveyspalvelut on turvattava tasa-arvoisesti kaikille suomalaisille koko Suomessa myös tulevaisuudessa. Valinnanvapauden lisääminen ei saa vaarantaa tätä yhteisesti sovittua, sosiaali- ja terveyspalvelujen uudistuksen tärkeintä tavoitetta. Sosiaali- ja terveyspalvelujen on pysyttävä julkisen vallan vahvassa otteessa, vaikka valinnanvapautta lisätään.

• Tytti Isohookana-Asunmaa: Yhdessä vai erillään? Valtioiden roolit ja yhteistyö 2020-luvulla

25.5.2016

Keskusta uudistaa periaateohjelmansa. Puolueen periaateohjelmatyöryhmän jäsenet käsittelevät näillä sivuilla julkaistavissa kirjoituksissaan aikamme suuria muutosilmiöitä ja megatrendejä, joihin uudessa periaateohjelmassa etsitään vastauksia. Neljäntenä on vuorossa Tytti Isohookana-Asunmaa, joka pohtii valtioiden roolia globaalissa muutoksessa ja Suomen roolia tässä asetemassa.

• Saarikko: Kompromissiesitys alkoholilain kokonaisuudistuksesta etenee ministerityöryhmään

20.5.2016

Keskustan eduskuntaryhmä antoi eilen tukensa sille, että hallitusryhmien neuvottelijoiden kompromissiesitys alkoholilain kokonaisuudistuksesta voi edetä hyvinvoinnin ja terveyden ministerityöryhmään. Neuvotteluryhmä hyväksyi tietyt päälinjat, joista osa vaatii vielä yksityiskohtaisempaa valmistelua.