Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

Pidetään Suomi yhtenä yläkuva.jpg
Piirin uutisia
  • Kirri-Äänekoski tien parannus on välttämätön

7.11.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri pitää välttämättömänä, että päätös Kirri – Tikkakoski tien muuttamisesta moottoritieksi tehdään viimeistään keväällä 2018 liikenneministeri Anne Bernerin aiemman esityksen mukaisesti.

• 19.1.2018 10:00–20.1.2018 17:30

Matti Vanhasen, numero 4:n vaalibussi kiertää Keski-Suomessa pe 19. ja la 20. tammikuuta. Tervetuloa bussin lämpöön keskustelemaan Keskustan paikallispoliitikkojen sekä osassa kuntia myös varapuhemies kansanedustaja Mauri Pekkarisen, kansanedustaja Petri Honkosen sekä Keskustan puoluesihteeri Jouni Ovaskan kanssa. Lauantaina itse presidenttiehdokas Matti Vanhanen on jututettavana Hankasalmella ja Laukaan Lievestuoreella. Klikkaamalla otsaketta pääset tutustumaan vaalibussin kiertueaikatauluun pysähdyspaikkoineen. Tehdään näistä vaalit!

• 20.1.2018 10:00–14:00

Tervetuloa Jyväskylän kävelykadulle Keskustan presidentinvaalitilaisuuteen jossa tavattavana keskustan paikallispoliitikkoja ja varapuhemies, kansanedustaja Mauri Pekkarinen. Tule kuulemaan miksi todellakin kannattaa raapustaa numero 4, eli äänestää Matti Vanhasta presidentinvaaleissa, joko ennakkoon 17.-23.1. tai itse vaalipäivänä su 28.1. Kaiken tämän hengenravinnon lisäksi on tarjolla maittavaa ja lämmittävää hernerokkaa!

• 20.1.2018 10:00–15:30

Presidentinvaalitilaisuuksia järjestetään lauantaina 20.1. Jyväskylän ohella myös Keuruun ja Kinnulan toreilla klo 10-12. Keuruulla on keskustalaisten paikallispoliitikkojen lisäksi paikalla myös varapuhemies kansanedustaja Mauri Pekkarinen. Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen itse on tavattavissa Petäjävedellä, St Kyläsepässä noin klo 15.00. Petäjäveden presidentinvaalitilaisuus alkaa klo 14.30 ja kestää n. tunnin ajan. Lämpimästi tervetuloa kaikkiin keskustalaisiin presidentinvaalitilaisuuksiin!

• 25.1.2018 11:00–14:45

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen on tavattavissa kauppakeskus Sepässä osoitteessa Ahjokatu 5 (Powerin ja Toys R'Usin edessä) klo 11-12. Keskustelun ohessa Matti sekä kansanedustaja Petri Honkonen Jyväskyläläisten paikallispoliitikkonen kera jakavat Matin "löylyvettä koko Suomelle" ämpäreitä. Tervetuloa jutustelemaan ostosreissun ohessa! Jyväskylästä Matti jatkaa matkaansa Muurameen Caffitellaan, jossa tarjoillaan vaalikahvit klo 12.30-13.00! Matin ja Petrin kiertue etenee Muuramesta Jämsään kahvila eloseen, os. Talvialantie 1, n. klo 13.45-14.15.

• 27.1.2018 9:00–13:30

Presidentinvaalia edeltävänä päivänä Keskusta jalkautuu suurella volyymillä ympäri Keski-Suomen. Keski-Suomea kiertää myös Keskustan varapuheenjohtaja Katri Kulmuni, jonka on tavattavissa Kannonkoskella, Laukaassa ja Jyväskylässä. Keskustan Keski-Suomalaisista Kansanedustajista Aila Paloniemi on tavattavissa Keuruulla ja Kyyjärvellä, Mauri Pekkarinen Jämsässä ja Jyväskylässä sekä Petri Honkonen Laukaassa ja Jyväskylässä.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii