Keski-Suomen Keskusta

Tervetuloa mukaan!

DSC_0101.JPG

"Politiikka on usein peliä ja rohkeita ratkaisuja", sanotaan. Oletko miettinyt, miltä näyttävät keskustalaiset värisuorat? Entä tunnetko kaikki Keskustan kansanedustajat, heidän vaalipiirinsä ja europarlamentaarikot? Kenestä on Keskustan jokeriksi?

Suositut Keskusta- pelikortit on nyt saatavilla edulliseen 10 euron hintaan. Korttipakka sopii vaikka tuliaiseksi, lahjaksi tai arpapalkinnoksi. Korttipakan valmistaja on Tactic Games Oy ja se on täysin suomalaista työtä. Tilaa omasi piiritoimistoltamme p.010 315  2001 tai 010 315 2000 tai pia.hogberg@keskusta.fi

Jos kortinpeluu ei ole sinun juttusi, mutta omaat poliittista pelisilmää, olisiko sinusta Keskustan uudeksi jokeriksi?  Jos olet valmis tekemään rohkeita ratkaisuja esimerkiksi oman kotikuntasi eteen, lähde ehdokkaaksemme kuntavaaleihin! Korttipakkamme täydentyy koko ajan hyvillä ehdokkailla.

Vedä ässä hihasta ja tule mukaan!

Terveisin

Keskusta - reilun pelin puolue.

Piirin uutisia
  • 6.10.2016 9:00–8.10.2016 16:00

Keskusta on jälleen mukana maatalouskoneiden- ja laitteiden erikoisnäyttely KoneAgriassa Jyväskylän Paviljongissa 6 - 8.10.2016. Tervetuloa osastollemme!

• 5.11.2016 9:00–6.11.2016 19:00

Lähde mukaan keskustaväen perinteiselle, iloiselle pikkujoulumatkalle Tallinnaan 5.-6.11. Matkan hintaan sisältyvät meno-paluukuljetukset Keski-Suomesta, risteily kotimaisella Eckerö Line-laivalla, yhteinen buffet-ateria laivalla mennessä ja majoittuminen Viru-hotellissa 2 hh standard-huoneissa. Hinta 200 euroa/hlö. Mahdollisuus osallistua myös opastetuille retkille: KGB-museo (10 euroa/hlö) ja Tallinnan kiertoajelu (20 euroa/hlö). Sitovat ilmoittautumiset piiritoimistolle p.010 315 2001 tai 045-327 4845 viimeistään 30.9.

• 17.9.2016 9:00–8.10.2016 18:00

Tervetuloa Keskustan teltalle keskustelemaan kuntapolitiikasta ja juhlistamaan 110-vuotiasta Keskustaa: su 11.9. Muuramen maalaismarkkinat, la 17.9. klo 9-13 Äänekosken Painotalo, la 17.9. Kannonkosken tori, la-su 17.-18.9. Ween, maan, wiljaa-elonkorjuumarkkinat Jyväskylän Paviljonki ja la 24.9. Wanhan Keuruun syysmarkkinat, su 2.10. markkinat Pihtiputaalla, la 8.10. Keskusta 110-v tempauspäivä Karstulassa, klo 10 -13 S-marketin pihassa.

• 27.9.2016 9:00–19:00

Tervetuloa Keskustan Keski-Suomen piirin järjestämälle kulttuuripainotteiselle päiväretkelle tiistaina 27.9.2016. Lähdemme matkaan Jyväskylästä, Harjun tilausajolaiturista klo 9.15. Tiedossa on monipuolinen rengasretki, jonka aikana piipahdamme myös naapuripiirin, Pirkanmaan puolella tutustumassa Mänttä-Vilppulassa sijaitsevaan Serlachius Gustaf -museoon. Matkan varrella tutustumme myös Unescon maailmanperintökohde Petäjäveden vanhaan kirkkoon sekä piipahdamme Vanhassa Keuruussa. Paluumatkalla pistäydymme ostoksilla Witikkalan kartanossa ja retki huipentuu illalliseen Jämsän Himoksen Hirvikartanolla, jossa pääsemme myös lähikontaktiin metsiemme kruunupäiden kanssa.

Ajankohtaista facebook-sivullamme:

Keskusta viestii