Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• ämpärit.jpg

Eikun Keskusta-ämpäriä jonottamaan ja syksyn satoa korjaamaan!

15.9.2017

Keskusta ämpärit löysivät kodin ennätysajassa Jyväskylän Paviljongissa pidetyillä WeenMaanWiljaa-syysmarkkinoilla. Keskustan kyselyyn vastanneiden kesken arvottiin paikka Keskustan Keski-Suomen piirin eduskuntaretkelle 21.11. Arpa suosi Erkki Paanasta Lievestuoreelta. Tuotepalkinnot voitti: Petri Ahonen ja Mirjami Partanen Jyväskylästä. Onnittelut kaikille voittajille ja kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

• Kuva_kesä_Tupaswilla.jpg

Piiritoimiston aukioloajat kesällä 2017

14.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto osoitteessa Yliopistonkatu 17 B, 2.krs, 40100 JYVÄSKYLÄ on suljettu henkilöstön kesälomien jodosta keskiviikkona 28.6. sekä ajalla: 3.7. - 6.8.2017. Toivotamme kaikille Keskustalaisille oikein aurinkoisen lämmintä ja voimaannuttavaa kesää!

• Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin

6.6.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen maakuntavaaleihin ​ Keskustan Keski-Suomen piiri on aloittanut valmistautumisen vuoden 2018 maakuntavaaleihin. Keskustan tavoitteena on olla maakuntavaaleissa kuntavaalien tapaan Keski-Suomen suurin puolue. Piiri tavoittelee 30 % kannatusta Keski-Suomessa. Pääset lukemaan tiedotteen kokonaisuudessaan otsikkoa klikkaamalla.

• Piiritoimisto suljettu 25-28.5.

24.5.2017

Piiritoimisto on suljettu Helatorstaina ja sen jälkeisenä perjantaina. Hyvää Helatorstaita nähdään ja kuullaan jälleen maanantaina 29.5.

• Tiestön kunnossapitoon tarvitaan lisää rahaa Keski-Suomessa

23.3.2017

Keskustan Keski-Suomen piiri on huolissaan Keski-Suomen tiestön talvikunnossapidosta. Kevätaurinko on paljastanut reikäisiä ja routavaurioisia teitä ympäri Keski-Suomen.

Tapahtumia