Keskusta.fi / Keski-Suomi / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Joulukuva_2017.jpg

Piiritoimisto toivottaa kaikille hyvää joulua!

22.12.2017

Keskustan Keski-Suomen piiritoimisto kiittää kaikkia Keskustalaisia toimijoita sekä Keskustalaisia ehdokkaita äänestäneitä sekä toivottaa kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulun aikaa. Piiritoimisto hiljenee joulunviettoon ja pitää ovet suljettuna 23.12.2017 - 01.01.2018! Ollaan yhteydessä jälleen ensi vuonna!

• sipilakavelykadulla.jpg

Kansanedustajamme liikkeellä

29.11.2017

Keskustan keskisuomalaiset kansanedustajat kiertävät Keski-Suomessa 9.12.-16.12.2017. Tervetuloa keskustelemaan politiikan ajankohtaisista asioista!

• vuodenurho2017.jpg

Pertti Lehtomäki jatkaa piirin puheenjohtajana

18.11.2017

Keskustan Keski-Suomen piirikokous pidettiin Toivakassa. Piirikokous valitsi puheenjohtajaksi yrittäjä Pertti Lehtomäen Multialta. Varapuheenjohtajiksi valittiin maatalousyrittäjä Satu Koskinen Karstulasta ja apulaisrehtori Tuulia Kuntsi Jyväskylästä.

• tuula_ikkela-koski3_netti.jpg

Tuulia Kuntsi Jyväskylästä ehdolla piirin puheenjohtajaksi

16.11.2017

Apulaisrehtori, KTM ja erityisluokanopettaja Tuulia Kuntsi Jyväskylästä on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi.

• SatuKoskinen.jpg

Satu Koskinen ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi

13.11.2017

Maatalousyrittäjä, pitkän linjan keskustalainen ja piirin varapuheenjohtaja Satu Koskinen Karstulasta on ehdolla Keskustan Keski-Suomen piirin puheenjohtajaksi. Piirin puheenjohtaja valitaan piirin syyskokouksessa Toivakassa lauantaina 18.marraskuuta.

Tapahtumia