Vesaiset Karjalan piiri

Keskusta.fi / Karjala / Suomeksi / Me / Toiminta / Vesaiset Karjalan piiri

Vesaiset Karjalan piiri

Vesaiset on lasten ja perheiden parissa toimiva varhaisnuorisojärjestö. Järjestön tarkoituksena on tukea lapsen kasvua ja kehitystä yhteistyössä kodin ja koulun kanssa sekä edistää hyvää harrastustoimintaa. Vesaisten toiminta perustuu YK:n Lapsen Oikeuksien Sopimukseen, Vesaisten Keskusliiton perhepoliittiseen ohjelmaan sekä alkiolaiseen elämänkatsomukseen.

Yhteystiedot:

Vesaisten Karjalan piiri ry
Valtakatu 54 (2. krs.)
53100 Lappeenranta
karjala(a)vesaiset.fi
toiminnanjohtaja Hanna Berg, 050 430 6880                                       puheenjohtaja Eveliina Lohko

Iltapäiväkerhotoiminta

Vesaisten Karjalan piiri järjestää Lappeenrannassa iltapäiväkerhotoimintaa Kanavasuun, Kesämäen ja Skinnarilan kouluilla.  Vesaisten iltapäiväkerhoja järjestetään ympäri vuoden poislukien kesä- ja heinäkuussa.

Iltapäiväkerhoissa liikutaan, leikitään, askarrellaan ja ulkoillaan paljon. Toiminta on lapsilähtöistä ja tavoitteena on tarjota 1- ja 2-luokkalaisille hauskaa ohjattua iltapäivätoimintaa turvallisessa ympäristössä. Tervetuloa mukaan iltapäiväkerhotoimintaan!