Leo.jpg

Tervetuloa Taipalsaaren Keskustan kotisivuille!

Huolenpitoa-huomennakin.jpg

Mikä sinulle on tärkeää? Miten kehittäisit kotikuntasi palveluita ja elinvoimaisuutta? Miten kehittäisit ihmisten hyvinvointia ja yrittäjyyttä kunnassasi? Tai miten lisäisit yhteisöllisyyttä kotikunnassasi?

Ratkaisujen tekijöinä ovat kuntavaaleilla valitut päättäjät, paikalliset yhteisten asioiden hoitajat. Kuntavaalien ennakkoäänestys alkaa kotimaassa 29.3. ja jatkuu 4.4. saakka. Varsinainen vaalipäivä on 9.4.2017.

Keskustan kuntavaaliehdokkaat Taipalsaarella löydät tästä.

Taipalsaarella.jpg

Keskustan Taipalsaaren kunnallisjärjestö on linjannut tavoitteitaan kunnallisvaalikaudeksi 2017-2021. Lue lisää.

Taipalsaari banneri.jpg

Suomen Keskustan viisi tulevaisuuden tavoitetta vuodelle 2025 ovat:

• Kodeissa voidaan hyvin, hyvinvointierot kapenevat
  • Suomi osaamisen ja uusien oppimisympäristöjen kärkimaaksi
  • Suomi julkisen sektorin johtamisen, byrokratian purkamisen, digitalisaation ja kokeilujen mallimaaksi
  • Suomi biotalouden, kiertotalouden ja kestävän kehityksen edelläkävijäksi
  • Koko Suomeen 200 000 työpaikkaa lisää, talous 2 prosentin kasvu-uralle työntekoa ja yrittäjyyttä vahvistamalla ja velaksi eläminen loppuu.

Pääministeri Juha Sipilän hallitusohjelma löytyy tästä.

Virtuaalitupailta (1).jpg

Tule mukaan!

Jos Sinua kiinnostavat yhteiskunnalliset asiat, haluat lisää tietoja kunnan asioista  tai jos Sinulla on ehdotuksia kehittämishankkeista tai haluat tietoja Keskustan toiminnasta,     ota rohkeasti yhteyttä kunnallisjärjestön puheenjohtaja Johannes Moisioon (0400 154382) tai keneen tahansa johtokunnan jäseneen.

Tavataan

Uutisia