Tervetuloa Vaalan keskustalaisten sivuille!

Vaala on vireä 3200 asukkaan Oulujärven kunta Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan maakuntien rajalla. Yhteistyömme suuntautuu molempiin suuntiin. Vaala tunnetaan myös vilkkaana mökkiläiskuntana.

Tule mukaan

Valtuustokausi 2013-2016 on sitten puristettu käyntiin. Tätä kirjoitettaessa myös pääosa luottamushenkilöpaikoista on täytetty. Vaikka päättäjät seuraavalle nelivuotiskaudelle onkin valittu, ei se estä Sinua vaikuttamasta asioiden kulkuun, sillä voit ottaa yhteyttä johonkin sivuillamme mainittuun järjestöihmiseen ja kertoa aloitteestasi tai asiastasi ja sitä kautta saada asiat eteenpäin.

Vaalan Keskustan kahdeksan paikallisyhdistystä on lueteltu myöhemmin. Näiden kylälläsi toimivien yhdistysten kautta on myös mahdollista tulla mukaan toimintaan. Henkilöstömme joukosta löytyy Sinulle varmasti myös tuttu nimi, jonka kautta yhteydenpito käy vaivattomasti.

Kunnallisjärjestömme puheenjohtajan, sihteerin ja jäsenten yhteystiedot ja muut ajankohtaiset asiat löytyvät "Keskusta Vaalassa"-sivun sisältä.

Tavataan

Uutisia