KeskustaGolf ja Kaiken Kansan Kesäkohtaaminen Paltamossa 26.7.2014

Oulujärven rannalla sijaitsevalla ja Suomen kauneimpiin kenttiin valitulla Paltamo Golfin kentällä järjestetään keskustalaisille golfin pelaajille valtakunnallinen mestaruuskisatapahtuma KeskustaGolf lauantaina 26.7. Kilpailu alkaa klo 10 ja kestää noin klo 15 saakka. Pelimuotona on pistebogey sekä sarjoina naiset ja miehet. Kisakeskuksena on Paltamon Sydän- klubiravintola (osoite Golftie 9).

Ravintolassa on myös Keskustan Kaiken Kansan Kesäkohtaaminen klo 16 alkaen, jolloin siellä voi tavata Keskustan valtakunnallisia ja paikallisia vaikuttajia! Paikalla ovat kansanedustajat Seppo Kääriäinen, Timo Korhonen ja Mirja Vehkaperä sekä lisäksi Kainuun jäsenvaaliehdokkaita. Golfkisan palkinnot jaetaan tässä tilaisuudessa.

Kilpailukutsu ja osallistujat ovat nähtävissä www.paltamogolf.fi –sivuston kilpailukalenterissa ja ajankohtaista tietoa löytyy Facebookissa ”KeskustaGolf”- tapahtumasivulla (https://www.facebook.com/events/1497453150485388/?fref=ts).

Kilpailun järjestävät Keskustan Paltamon kunnallisjärjestö ry, Keskustan Kainuun piiri ry, Paltamo Golf ry ja Paltamo Golf Oy.

Lisätietoa: Pirjo Nuottimäki, p. 040 415 9171, pirjo@notehill.com