KESKUSTAN SYYSTILAISUUS PUNKAHARJULLA

Itä- Karjalan kansanopistolla, Valoniementie 32, 58450 Punkaharjusunnuntaina 6.9.2015 klo 13.00. mukana kansanedustaja Hanna Kosonen ja piirin puheenjohtaja Hannu Auvinen. Kahvitellaan ja tutustutaan opiston tiloihin. Tervetuloa! Keskustan Punkaharjun paikallisyhdistykset

Keskustan Itä-Savon piirin syyskokous järjestetään tiistaina 3.11.2015 klo 18.30 Opetusravintola Paviljongin auditoriossa, os. Rajalahdenkatu 4, Savonlinna. Kahvi ja valtakirjojen tarkastus klo 18.00.

Keskustajärjestöjen yhteinen pikkujouluretki järjestetään Tamminiemeen Urho Kekkosen museoon ja M/S Baltic Queenilla Tallinnaan 7.-8.11.2015! Hinnat, sis. kuljetuksen, opastetun kierroksen Tamminiemen museossa ja näyttelyissä sekä hyttipaikan varatussa luokassa: A2: 150€/hlö, B2: 130€/hlö, A4:110€/hlö, B4 100€/hlö. Matkan aikana tapaamme poliittisia vaikuttajia, mm. kansanedustaja Hanna Kososen. Vastuullinen matkan järjestäjä Linja-autoliike S.Kosonen, ryhmän kerääjä ES Keskustanaiset. Ilmoittautumiset KN tj. Elina Lappalaiselle puh. 040-505 0021.