Keskustan Itä-Savon piiri on vaikuttanut alueen hyvinvointiin vuodesta 1922.

Piiritoimisto sijaitsee osoitteessa Tottinkatu 15, 57230 SAVONLINNA.

Piiritoimisto on avoinna keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9.00-14.00, mikäli työtehtävät eivät muuta edellytä. Kannattaa sopia tapaamisajoista työntekijöiden kanssa!

Piiritoimiston työntekijät:

Toiminnanjohtaja Ulla-Riitta Juuti
puh. 050-347 3556
ulla-riitta.juuti@keskusta.fi

Keskustanuorten ja Keskustanaisten yhteinen toiminnanjohtaja Sofia Tuisku

Puh.  050-443 7229
keskustanuoret@etela-savo.fi

• Anttila-Sirkka-Liisa-uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila: Sipilälle työrauha

15.1.2017

Suomi on juuri aloittanut itsenäisyytemme 100-vuotta juhlavuoden monin eri tapahtumin. Juhlavuoden teemana on yhdessä. Isänmaatamme on rakennettu yhdessä asettaen aina kansakunnan etu oman etumme edelle. Sukupolvet ennen meitä puolustivat maata ase kädessä ja monet heistä uhrasivat itsenäisyytemme säilyttämiseksi oman henkensä. Kaveria ei jätetty.

• Kääriäinen-Seppo.jpg

Kansanedustaja Seppo Kääriäinen: Sipilästä ja vähän muustakin

14.1.2017

Sipilä on tullut politiikkaan saadakseen Suomen talouden nousuun ja välttämättömät uudistukset liikkeelle, eikä Sipilä toimi kiitosten toivossa, vaan tulosten takia.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

13.1.2017

Keskusta avaa valtakunnallisen kuntavaalikampanjansa risteilyllä Helsingistä Tallinnaan Viking Linen m/s Gabriellalla lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

12.1.2017

• Keskustan kansanedustajat kouluissa Espoosta Enontekiölle

10.1.2017

Keskustan kansanedustajat vierailevat tammikuun kolmannella ja neljännellä viikolla yhteensä lähes 60 koulussa ympäri Suomen. Keskustaedustajien vierailukalenteri kattaa koko Suomen Uudenmaan Espoosta käsivarren Lappiin Enontekiölle.