Uutiset ja tapahtumat

Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Kunnat / Pieksämäki / Uutiset ja tapahtumat

Tavataan

Tupailta ma 3.3.2014  klo 19.00  Pieksämäen Järjestötalolla os. Tasakatu 2-4, toinen kerros, kokoustila 1, Pieksämäki. Keskustellaan ti 4.3.2014 kokootuvan kaupunginhallituksen kokouksen esityslistalla olevista asioista sekä muista ajankohtaisista asioista. Kunnallisia luottamushenkilöitä pyydetään saapumaan paikalle. Tervetuloa! Tule mukaan Keskustan vahvaan toimintaan. www.pieksamaenkeskusta.fi

Eurovaaleissa äänestetään Suomen parhaaksi! Eu:n talouskomissaari, eurovaaliehdokas Olli Rehn Pieksämäellä la 8.3.2014 klo 10.00 - 10.45 Liikenneasema ABC:n kabinetissa ja klo 11.15 Haukivuorella ravintola Alicissa.Tule kuulemaan mitä Ollilla on kerrottavanaan ja kyselemään! Avoin tilaisuus. Kahvitarjoilu! Tervetuloa!

Kansanedustaja, eurovaaliehdokas Antti Kaikkonen Pieksämäellä la 22.3.2014 klo 17.30 - 18.30 Liikenneasema ABC:n kabinetissä. Avoin tilaisuus. Tule kyselemään - tule keskustelemaan! Tervetuloa!