Tervetuloa Mäntyharjun Keskustan sivuille!

Näiltä sivuilta löydät uutisia, tietoja tapahtumista sekä Mäntyharjun keskustalaisten toimijoiden yhteystiedot.
Mäntyharjulla toimii Keskustan kunnallisjärjestön lisäksi paikallisyhdistykset sekä Keskustanuoret.
Lisätietoa toiminnasta saat "Keskusta Mäntyharjulla" linkin alta. Ota rohkeasti yhteyttä!

kepu_banneri.jpg

Tule mukaan toimintaan!

Kunnallisjärjestön puheenjohtajana toimii Markku Lamponen (0400 775 500) markku.lamponen(at)veisto.fi ja
varapuheenjohtajana Eveliina Mäenpää (040 555 4487) eveliina.maenpaa(at)gmail.com.
Kunnallisjärjestön sihteerin tointa hoitaa Sari Lantta (040 7087 500) sarilanttatommola(at)gmail.com.

Ota yhteyttä, niin saat tietoa Keskustan toimintaan mukaan pääsystä sekä oman alueesi paikallisyhdistyksen yhteystiedot.

Suomen Keskusta rp. 110 vuotta lauantaina 17.9.

Suomen Keskusta rp. täyttää tänä vuonna 110 vuotta. Merkkipäivää juhlistetaan myös Mäntyharjussa lauantaina 17.9.2016 klo 10-13. Mäntyharjun torilla on tällöin tarjolla paikallista lähiruokaa (tarjoilu alkaa klo 10 niin kauan kuin riittää). Paikalla kansanedustaja Jari Leppä (klo 10-11) ja keskustalaisia toimijoita. Tervetuloa torille tapaamaan tuttuja!

Seuraa meitä Facebookissa

Voit seurata Mäntyharjun Keskustan toimintaa nyt myös Facebookissa osoitteessa www.facebook.com/keskustamantyharju. Käy tykkäämässä!

Valtuustoryhmän kokoukset

Mäntyharjun kunnanvaltuuston kokousta edeltävät Keskustan valtuustoryhmän kokoukset ovat avoimia kaikille Keskustan jäsenille. Tervetuloa juttelemaan ajankohtaisista aiheista tai esittämään kysymyksiä valtuustoryhmälle esityslistalle oleviin asioihin liittyen. Kokoukset järjestetään n. tuntia ennen valtuuston kokousta. Kokoontumispaikkana pääsääntöisesti Mäntyharjun kunnantalo. Lisätietoja antaa puheenjohtaja Markku Lamponen, p. 0400 775 500

Mäntyharjun Keskusta

Kuntavaalit 2017

Millainen on Mäntyharjun tulevaisuus?

Millaisia ovat lähipalvelut jatkossa?

Miten hyvinvointia ja yrittäjyyttä edistetään Mäntyharjussa?

Keskustalle on tärkeää, että lähipalveluista päätetään lähellä. Ratkaisujen tekijöinä ovat kuntavaaleilla valitut päättäjät, paikalliset vallankäyttäjät.

Jos olet kiinnostunut ehdokkaaksi ryhtymisestä seuraavissa kuntavaaleissa (vaalipäivä on sunnuntai 9.4.2017), ota yhteyttä johonkin Mäntyharjun Keskustan johtokunnan jäseneen. Aikaisempi kokemus politiikasta ei ole ratkaisevaa, ehdokkailtamme edellytämme ennen kaikkea halua vaikuttaa oman kunnan tulevaisuuteen keskustalaisista lähtökohdista.

Keskusta puolueen uutisia