Tervetuloa Keskustan Etelä-Savon piirin sivuille!

KESKUSTAN ETELÄ-SAVON PIIRI: NIINA KUUVA KESKUSTAN PUOLUEVALTUUSTON VARAPUHEENJOHTAJAKSI

Keskustan Etelä-Savon piirihallitus esittää mikkeliläistä Niina Kuuvaa Keskustan puoluevaltuuston varapuheenjohtajaksi.

Kuuva toimii tällä hetkellä Keskustan Etelä-Savon piirin varapuheenjohtajana ja Keskustan Mikkelin kunnallisjärjestön puheenjohtajana. Hän on vaikuttanut aiemmin myös Suomen Keskustanuorten liittohallituksessa sekä Etelä-Savon Keskustanuorten puheenjohtajana.

• Näen puoluevaltuuston roolin kentän äänenä ja sisällöntuottajana. Se arvioi harjoitettua politiikkaa, korjaa suuntaa ja rakentaa uutta. Järjestötoimijamme tarvitsevat enemmän mahdollisuuksia kouluttautua, keskustella ja tehdä ajatustyötä, Kuuva linjaa tulevaisuudesta.

Puoluevaltuusto käyttää Keskustassa ylintä päätösvaltaa puoluekokouksen välillä ja siihen kuuluu 135 jäsentä maan eri alueilta ja keskustalaisista jäsenjärjestöistä.

• Niina Kuuva on asiaosaaja, joka tuntee Keskustan kentän hyvin. Niina on määrätietoisesti ajanut koko Suomen asiaa toimiessaan Keskusta-puolueen eri tehtävissä. 110-vuotias Keskusta tarvitsee järjestötoimijaa, joka kuuntelee kentän ääntä. Kuuva sopii Keskustan puoluevaltuuston varapuheenjohtajan tehtävään hyvin, kiteyttää Keskustan Etelä-Savon piirin puheenjohtaja Kirsi Olkkonen.

Puoluevaltuuston kokous pidetään Torniossa 26.–27.11.2016 ja puheenjohtajiston vaali käydään ensimmäisenä kokouspäivänä.

Lisätiedot:

Kirsi Olkkonen, Keskustan Etelä-Savon piirin puheenjohtaja