Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista / Tapahtumat Keskustan Etelä-Savon piirissä

Keskusta Joroisten kunnallisjärjestö ry:n ylimääräiset yleiset kokoukset
1.  la 17.9.2016 klo:10.00 Joroisten kunnanvirasto.
2.  ti 4.10.2016 klo:18.00 Joroisten kunnanvirasto.
Kokouksissa käsitellään kunnallisjärjestön sääntöjen 27& purkamiseen liittyvistä toimista ja kunnallisjärjestö ry:n tehtävien,varojen ja vastuiden siirrosta Keskusta Joroisten seudun paikallisyhdistys ry:lle. Tervetuloa! Johtokunta.

Keskustan Etelä-Savon piiri r.y:n vuosikokous

järjestetään tiistaina 15.11.2016 klo 18.00 Suomen Nuoriso-opisto Paukkulan seminaarisalissa. Kahvi ja valtakirjojen tarkastus alkaen klo 17.30. Tervetuloa kokoukseen!

LÄHDE KUNTAVAALIRISTEILYLLE – PAIKAT MYYDÄÄN ENNEN JOULUA!

Keskustan valtakunnallinen kuntavaaliristeily järjestetään M/S Gabriellalla 4.-5.2.2017.
Risteily lähtee Helsingistä lauantaina 4.2. klo 16.00 ja palaa takaisin satamaan 5.2. klo 13.00. Piiri on järjestänyt risteilylle yhteiskuljetuksen linja-autoliike S.Kososen turistibussilla reittiä Kerimäki -Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki ja myy risteilypakettia B4 lk:n hytissä hintaan 120 euroa/hlö ja B2 lk:n hytissä hintaan 150 euroa/hlö. Hinta sisältää kuljetuksen, hyttipaikan, buffet -illallallisen klo 18.30 alkavassa kattauksessa (sis. juomat: Limonadit, oluen, puna- ja valkoviinin) sekä meriaamiaisen. HUOM! Laivalta ei ole maissa käyntiä, kyse on puhtaasti asia (ja hauskanpito) risteilystä. 2 hengen hyttejä on rajoitetusti tarjolla ja niitä myydäänkin pää-asiassa mukaan lähteville pariskunnille! Ilmoittautumiset ennen 15.12.2016 Ulla-Riitalle puh. 050-347 3556

KESKUSTANUORET TOIMIVAT:

Etelä-Savon Keskustanuorten SUPERLAUANTAI järjestetään 15.10. Hirvensalmella Satulinnassa klo 15.00 alkaen. Lauantai alkaa esiintymiskoulutuksella, jonka jälkeen noin klo 17.00 Etelä-Savon Keskustanuorten syyskokous. Tervetuloa mukaan!

Etelä- ja Itä-Savon Keskustanuorten yhteiset 70-vuotisjuhlat järjestetään 5.11. Mikkelin Kenkäverossa klo 18.00. alkaen. Juhlat ovat kaikille avoin tilaisuus, seuraa ilmoittelua nettisivuillamme keskustanuoret.fi/etela-savo. Lisätietoja toiminnanjohtaja Sofia Tuiskulta puh. 050-443 7229. Tervetuloa juhlaan!

VESAISET TOIMIVAT:

Vesaisten retkelle Kotkaan lähdetään 29.10.2016 klo 8.00 Mikkelistä, paluu klo 17.00 jälkeen. Retkellä tutustutaan merikeskus Vellamoon ja suomalaisten kalojen luonnonmukaiseen akvaarioon Maretariumiin sekä nautitaan lounas. Tarkemmat tiedot retkestä ja hintapolitiikasta sähköpostilla savo-kymi@vesaiset.fi