Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

• Piirikirje 1/2016

11.2.2016

Vuoden ensimmäisestä piirikirjeestä voi lukea mm. puheenjohtaja Timo Silvánin terveiset Tampereen politiikkapäiviltä sekä saada tietoa tulevista tapahtumista.

• Lokakuun risteily on peruutettu

10.6.2015

Lokakuun lopulle suunniteltu Hämeen ja Kaakkois-Suomen keskustapiirien yhteinen pikkujouluristeily on jouduttu peruuttamaan. Aikataulujen päällekkäisyys vähensi potentiaalisten lähtijöiden määrää ja sesonkikauden hinnat vaikeuttivat tilannetta edelleen. Vaikka nyt kävi näin ikävästi, niin piirien yhteistyötä kyllä jatketaan.

• Piiritoimisto suljettuna heinäkuussa

8.6.2015

Piiritoimiston väki lomailee 1.-31.7. Elokuussa sitten palataan toimiin entistä kovemmalla tarmolla. Toiminnanjohtaja vastailee sähköpostiin ja puhelimeen aina kun kesälaitumelta kirmaamiseltaan vain ehtii.