Keskusta.fi / Etelä-Savo / Suomeksi / Ajankohtaista

Tapahtumat

SUOMEN KESKUSTA RISTEILEE MAAKUNTAVAALIEN JA PRESIDENTINVAALIEN MERKEISSÄ 14.-15.10.2017 SILJA EUROPALLA – LÄHDE MUKAAN!

Puolueen risteilyvastaava otti  yhteyttä ja ilmoitti, että varaamattomat hytit tulee luovuttaa yleiseen jakeluun 23.8, koska hän on jo tovin joutunut myymään ei-oota halukkaille lähtijöille.

Ilmoittaudu heti!

Risteilyn tiedot:

Lähtö la 14.10. klo 18.30 Helsinki
Paluu su 15.10 klo 16.00 Helsinkiin (lähtö Tallinnasta klo 12:30)

Matkat hoituvat Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Helsinki mennen-tullen linja-autoliike S.Kososen laadukkailla turistibusseilla. Kerro ilmoittautuessasi, mistä tulet kyytiin!

Bussin aikataulu ilmoitetaan retkikirjeessä.

Hytit ja hinnat (kaikki kahden hengen hyttejä):

A2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 94,00 euroa/hlö
B2-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 82,00 euroa/hlö

A4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 74,00 euroa/hlö

B4-luokan hytti (sis. aamiaisen ja kuljetuksen) 70,00 euroa/hlö

Ruokailut:

Illallinen lauantaina 33,00 €
Lounas sunnuntaina 25,00 €
Ruokapaketti 54,00 € (sisältää sekä illallisen että lounaan)

Varaa ilmoittautuessasi myös haluamasi ruokailut!

Vahingosta viisastuneena olen varannut kaikille Etelä- ja Itä-Savon piirien ilmoittautuneille alustavasti lauantain illallisen, koska siihen on aina kaikkein suurin tungos – mutta pakkomyyntiä en senkään suhteen harrasta, vaan perun varaamattomat illalliset pois!

Ilmoittautumiset ulla-riitta.juuti@keskusta.fi tai puhelimitse  050-347 3556/Ulla-Riitta

LÄMPIMÄSTI TERVETULOA MUKAAN!

Keskustan Etelä- ja Itä-Savon piirien puolesta

Ulla-Riitta Juuti

Uutisia

• Anttila: Helpotusta maatalouskriisiin

27.8.2017

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila vaatii helpotusta maatalouden ahdinkoon. LFA:sta puuttuvaan rahoitukseen on budjettiriihessä löydettävä ratkaisu. Kriisitoimet tulee ohjata nopeasti elinkeinon kustannusten alentamiseen ja kannattavuuden turvaamiseen.

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

• Piirikirje 1/2016

11.2.2016

Vuoden ensimmäisestä piirikirjeestä voi lukea mm. puheenjohtaja Timo Silvánin terveiset Tampereen politiikkapäiviltä sekä saada tietoa tulevista tapahtumista.

• Lokakuun risteily on peruutettu

10.6.2015

Lokakuun lopulle suunniteltu Hämeen ja Kaakkois-Suomen keskustapiirien yhteinen pikkujouluristeily on jouduttu peruuttamaan. Aikataulujen päällekkäisyys vähensi potentiaalisten lähtijöiden määrää ja sesonkikauden hinnat vaikeuttivat tilannetta edelleen. Vaikka nyt kävi näin ikävästi, niin piirien yhteistyötä kyllä jatketaan.