Keskusta Jalasjärvellä

Keskusta.fi / Etelä-Pohjanmaa / Suomeksi / Kunnat / Jalasjärvi / Keskusta Jalasjärvellä

KESKUSTA PERHEESEEN SOPII AINA UUSIA JÄSENIÄ!

***************************************************************************************

Kunnallisjärjestön johtokunta toimii yhdistymistoimikuntana Kurikan kunnallisjärjestön suuntaan. Jalasjärven kunnallisjärjestö lakkaa, toimimasta, kun kunta liittyi Kurikkaan1.1.2016

*********************************************************************

Keskusta KURIKAN Jalasjärvellä

Suomen keskusta toimii Jalasjärvellä sekä Kurikan kaupungissa että Jalasjärven kappeliseurakunnassa.

Lisäksi on puolueen omaa toimintaa kaikilla kylillä olevissa paikallisosastoissa, joiden puheenjohtajat ovat kunnallisjärjestön johtokunnassa kylien edustajina. Alla heidän /kyläyhdistysten yhteystiedot.

****************************************************************************

Kurikan kunnallisjärjestön johtokuntaan kuuluvat

Jalasjärven alueen vaalipäällikkö
Pertti Hongisto                                                                                                                                                                                                        puh. 0400-159207                                                                                                                                                         pertti.hongisto@netikka.fi