Keskustan Etelä-Pohjanmaan piiri

kesamaisema1.jpg

Tervetuloa Keskustan Etelä-Pohjanmaan piirin sivuillle!

Vaasan Keskusta 50-vuotta

Keskustan Vaasan kunnallisjärjestön 50-vuotisjuhla sunnuntaina 22.1.2017 klo 16.oo alkaen Vaasa-opisolla os. Raastuvankatu 31. Mukana elinkeinoministeri Mika Lintilä. Tervetuloa! Onnittelutili FI8956700820044244

Keskusta viestii

• Anttila-Sirkka-Liisa-uutiskuva.jpg

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila: Sipilälle työrauha

15.1.2017

Suomi on juuri aloittanut itsenäisyytemme 100-vuotta juhlavuoden monin eri tapahtumin. Juhlavuoden teemana on yhdessä. Isänmaatamme on rakennettu yhdessä asettaen aina kansakunnan etu oman etumme edelle. Sukupolvet ennen meitä puolustivat maata ase kädessä ja monet heistä uhrasivat itsenäisyytemme säilyttämiseksi oman henkensä. Kaveria ei jätetty.

• Kääriäinen-Seppo.jpg

Kansanedustaja Seppo Kääriäinen: Sipilästä ja vähän muustakin

14.1.2017

Sipilä on tullut politiikkaan saadakseen Suomen talouden nousuun ja välttämättömät uudistukset liikkeelle, eikä Sipilä toimi kiitosten toivossa, vaan tulosten takia.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

13.1.2017

Keskusta avaa valtakunnallisen kuntavaalikampanjansa risteilyllä Helsingistä Tallinnaan Viking Linen m/s Gabriellalla lauantaista sunnuntaihin 4. – 5.2.2017.

• Keskusta avaa kuntavaalikampanjansa 4. – 5.2.2017

12.1.2017

• Keskustan kansanedustajat kouluissa Espoosta Enontekiölle

10.1.2017

Keskustan kansanedustajat vierailevat tammikuun kolmannella ja neljännellä viikolla yhteensä lähes 60 koulussa ympäri Suomen. Keskustaedustajien vierailukalenteri kattaa koko Suomen Uudenmaan Espoosta käsivarren Lappiin Enontekiölle.