Tervetuloa

Tervetuloa Tammelan Keskustan nettisivustolle. Sivustoilta löytyy mm. Tammelan keskustajärjestöjen tiedot. Näihin henkilöihin voit ottaa yhteyttä, jos toiminta kiinnostaa.

Tule mukaan

Kunnassamme toimii seitsemän paikallisyhdistystä sekä lisäksi keskustanaisten oma järjestö. Ota yhteyttä, jos toiminta kiinnostaa tai on muuten vain kysyttävää

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Jenni Rauhaniemi, jrauhaniemi (at) gmail.com
Kunnallisjärjestön sihteeri Simo Pärssinen, simo.parssinen (at) hamk.fi

Kunnallisjärjestön nettivastaava Keijo Virtanen, keijo.virtanen (at) surffi.net

Pii­ri, syys­ko­kous la 18.11. klo 10 Hat­tu­las­sa Ju­tei­ni­ta­lol­la (os. Kau­pa­tie 3). Val­ta­kir­jo­jen tar­kas­tus ja kah­vio avoin­na klo 9. Esi­tys­lis­tal­la sään­tö­mää­räi­set asi­at sekä vuo­den 2016 ti­lin­pää­tök­sen vah­vis­ta­mi­nen. Po­liit­ti­sen kat­sauk­sen pi­tää puo­lu­een va­ra­pu­heen­joh­ta­ja Ant­ti Kur­vi­nen.

Ret­ki edus­kun­taan, to 23.11. Läh­tö bus­sil­la klo 8.15 Fors­san ABC:ltä, klo 9 Hä­meen­lin­nan mat­ka­huol­los­ta, 9.30 ABC Rii­hi­mä­ki. Edus­kun­nas­sa ta­paam­me kan­sa­ne­dus­ta­ja Sirk­ka-Lii­sa Ant­ti­lan sekä tu­tus­tum­me re­mon­toi­tuun ta­loon opas­te­tul­la kier­rok­sel­la. Lou­nas nau­ti­taan Hel­sin­gin kes­kus­tas­sa, jon­ka jäl­keen pa­laam­me edus­kun­taan seu­raa­maan ky­se­ly­tun­tia. Ko­ti­mat­kal­le läh­dem­me klo 17 jäl­keen reit­tiä Hel­sin­ki-Rii­hi­mä­ki-Hä­meen­lin­na-Fors­sa. Fors­saan saa­vum­me n. 19.30 paik­keil­la. Mat­kan hin­ta (sis. mat­kat, lou­naan ja vä­li­pa­lan pa­luu­mat­kal­la) 40 eu­roa. Il­moit­tau­tu­mi­set pii­ri­toi­mis­tol­le ete­la-hame@kes­kus­ta.fi tai 050-374 5416. Toi­mi no­pe­as­ti, sil­lä paik­ko­ja on ra­joi­te­tus­ti! Opin­to­mat­ka jär­jes­te­tään yh­teis­työs­sä MSL:n kans­sa.

Uutisia

Kuntavaaleissa 9.4. annettiin Keskustan ehdokkaille 1.111 ääntä, jotka oikeuttivat 10 valtuustopaikkaan.
Asetettu tavoite saavutettiin ja neuvottelut luottamustoimipaikoista käytiin kuntavaali-tuloksen mukaan onnistuneesti.

Kunnanvaltuusto kokoontui 19.6. täyttä-mään avoimiksi tulleet luottamus-toimipaikat.

• Peruspalveluministeri Annika Saarikko 25.10.2017 Cafe Laurell Hämeenlinna

26.10.2017

Iloisesti hymyilevä peruspalveluministeri Annika Saarikko saapui hieman etuajassa Cafe Laurelliin. Iloisesti hymyillen kätteli läsnä olevia ja otti niin sanotusti vaivattomasti tilan haltuunsa.

• Anttila: Helpotusta maatalouskriisiin

27.8.2017

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila vaatii helpotusta maatalouden ahdinkoon. LFA:sta puuttuvaan rahoitukseen on budjettiriihessä löydettävä ratkaisu. Kriisitoimet tulee ohjata nopeasti elinkeinon kustannusten alentamiseen ja kannattavuuden turvaamiseen.