Tervetuloa

Tervetuloa Tammelan Keskustan nettisivustolle. Sivustoilta löytyy mm. Tammelan keskustajärjestöjen tiedot. Näihin henkilöihin voit ottaa yhteyttä, jos toiminta kiinnostaa.

Tule mukaan

Kunnassamme toimii seitsemän paikallisyhdistystä sekä lisäksi keskustanaisten oma järjestö. Ota yhteyttä, jos toiminta kiinnostaa tai on muuten vain kysyttävää

Kunnallisjärjestön puheenjohtaja Simo Pärssinen, simo.parssinen (at) hamk.fi
Kunnallisjärjestön sihteeri Anne Ylitalo, anne (at) ylitalo. info

Kunnallisjärjestön nettivastaava Keijo Virtanen, keijo.virtanen (at) surffi.net

Tavataan

Tammela, sunnuntai 3.4. Keskustan hengellinen päivä. Tilaisuus alkaa Tammelan kirkossa juma­lan­pal­ve­luk­sella klo 10 ja jatkuu sen jälkeen seura­kun­ta­ko­dilla ruokailulla. Vapaaehtoinen ruokamaksu. Juhlapuhujana puolu­e­sih­teeri, teologian ylioppilas Timo Laaninen. Laulusta vastaavat Erkki Liikanen ja Martti Pura. Loppusanat Jukka Kivistö. Järj. Keskustan kirkol­lis­po­liit­tinen työryhmä.

Piirin vuosikokous järjestetään ke 20.4. Hauholla Hauhotalolla (Kirkkotie 5) klo 18 alkaen. Valtakirjojen tarkistus ja kahvio avoinna klo 17-18. Käsittelyssä sään­tö­mää­räisten asioiden lisäksi myös sään­tö­muu­to­se­sitys. Poliittisen katsauksen tuo ministeri Anu Vehviläinen.

Uutisia

Piirin puheenjohtajana jatkaa Timo Silvan Hausjärveltä ja varapuheenjohtajina Johanna Häggman Forssasta ja Heikki Koskela Hämeenlinnasta. Simo Pärssinen Tammelasta jatkaa piirihallituksen jäsenenä.