Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• KESKUSTAN JOKIOISTEN PAIKALLISYHDISTYKSEN 80-vuotisjuhla Su 22.11.2015 Paanan koulun auditoriossa, Asematie 2, klo 12 kahvitarjoilu ja klo 13 juhla. Juhlapuhujana kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila. Tervehdysten vastaanotto Klo 12:00 - 12:45. Mahdolliset muistamiset, Op FI10 5080 0640 0024 18. Juhlan kutsu ja koko ohjelma on alla olevassa linkissä.
    80-vuotisjuhlan kutsu.pdf

• OLEMME MUKANA PELTOTREFFEILLÄ Forssan Levyn kiinteistössä Sortohaassa pe 18.3.2016, klo 17-21. Poikkea osastollamme.
    TERVETULOA!

• Jokioisten Keskustan kj:n kahvitus Forssan torilla, La 2.4.2016, klo 9 alkaen. Paikalla Jokioisten Keskustan luottamushenkilöitä keskustelemassa ajankohtaisista asioista.
    TERVETULOA!

• Keskustaväen perinteinen kesätapahtuma pe 17.6.2016 klo 18:30 Jokioisten vanhassa Höyläämössä, Myllytie 3. Teatteriyhdistys Tuntematon esittää Höyläämössä näytelmän Mooseksen Perintö. Lipun hinta jäsenille 14€/hlö ja ei jäsenille 18€/hlö. Ilmoittautumiset (lipun varaukset) Marianne Mänkille, p. 050-569 7898. Lipun varaus vahvistetaan maksamalla se Keskustan Jokioisten Kunnallisjärjestön tilille, FI42 5080 0640 0023 27 viimeistään ma 25.4.-16 mennessä. Viestikenttään osallistujan/-jien nimet. Kunnallisjärjestö tarjoaa kahvituksen väliajalla.