Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Keskustan ehdokkaita tavattavissa Jokioisten K-kaupan edessä su 9.4.2017, klo 10 - 12.
    TERVETULOA!

• Jokioisten Keskustan kunnallisjärjestön sima- ja munkkitarjoilu Forssan torilla, La 29.04.2017, klo 10 alkaen. Paikalla Jokioisten ja L-Hämeen Keskustan luottamushenkilöitä keskustelemassa ajankohtaisista asioista.
    TERVETULOA!

• Olemme heinämesuilla L-Hämeen Keskustan osastolla (F4) la 1.7. klo 10-18 ja su 2.7.-17 klo 10-17. Myymme lettuja ja arpoja sekä jaamme ilmapalloja. Päävoittona Jopo-polkupyörä. Paikalla L-Hämeen Keskustan luottamushenkilöitä keskustelemassa ajankohtaisista asioista.
    TERVETULOA!

• Keskustaväen perinteinen kesäilta ti 8.8.-17, klo 19 alkaen Lamminkirmulla (Kirmunharjuntie, Jokioinen). Vapaamuotoista seurustelua ja mahdollisuus saunomiseen ja uintiin. Ajo-ohje alla olevassa linkissä.
    Ruoka- ja kahvitarjoilu, TERVETULOA!

ajo-ohje Lamminkirmulle.pdf