Tapahtumia

Tervetuloa keskustelemaan!

Usein henkilöitä on helpompi lähestyä, jos tuntee heidät aikaisempien tapaamisten kautta. Niinpä pyrimme kokoamaan mahdollisimman kattavan joukon luottamushenkilöitämme tuleviin tapahtumiin, jotka ovat mainittuina tässä tapahtuma kalenterissa. Tapahtumien yhteydessä voidaan vaihtaa mielipiteitä keskenämme ja vaikuttaa yhdessä Jokioisten kehittämiseen. Tervetuloa myös yleisiin kokouksiimme, joista ilmoitamme kokous-sivullamme.

Kuva on Jokioisten kesäpaikasta Pikku-liesjärveltä, PM.

• Olemme heinämesuilla L-Hämeen Keskustan osastolla (F4) la 1.7. klo 10-18 ja su 2.7.-17 klo 10-17. Myymme lettuja ja arpoja sekä jaamme ilmapalloja. Päävoittona Jopo-polkupyörä. Paikalla L-Hämeen Keskustan luottamushenkilöitä keskustelemassa ajankohtaisista asioista.
    TERVETULOA!

• Keskustaväen perinteinen kesäilta ti 8.8.-17, klo 19 alkaen Lamminkirmulla (Kirmunharjuntie, Jokioinen). Vapaamuotoista seurustelua ja mahdollisuus saunomiseen ja uintiin. Ajo-ohje alla olevassa linkissä.
    Ruoka- ja kahvitarjoilu, TERVETULOA!

ajo-ohje Lamminkirmulle.pdf

• Etelä-Hämeen piirin ILTAMAT pe 20.10.2017, klo 18:30 alkaen Valkeaniemen pirtillä, Valkeaniementie 1, Tammela. Maittavaa ruokaa, musiikkia ja tanssia, liput 25€/hlö, opiskelijat 15€. Lippuja saatavana ennakkoon mm. paikallisyhdistyksiltämme tai voi maksaa ovella. Tarjoilujen takia kannattaa kuitenkin ilmoittaa osallistumisestaan ennalta esim. etela-hame@keskusta.fi tai 050-374 5146. Paikalla myös poliittinen puhuja.
    TERVETULOA viihtymään!