Tervetuloa

Keskustalaiset ovat ylpeitä kotikaupungistaan Forssasta. Haluamme edistää kaikin mahdollisin tavoin Forssan ja forssalaisten elämää. Unohtamatta koko seutukuntaa, Lounais-Hämettä.

Me Keskustalaiset tahdomme, että Forssassa tehdään harkittuja, pitkäntähtäimen strategisia suunnitelmia ja päätöksiä. Päätöksissä ja suunnitelmissa on oltava kehittäviä ja eteenpäin suuntautuvia katseita. Emme vastusta uusia, hyviä muutoksia. Tahdomme, että kaikilla, niin asukkailla kuin vierailijoillakin, on Forssassa hyvä olemisen ja tekemisen meininki. Olemme sitoutuneet mm. kaupungin strategiaan ja visioon "Forssa - Suomen lapsiystävällisin kaupunki 2017"

Keskustan toiminta Forssassa:

Keskustan Forssan kunnallisjärjestön lisäksi toimivat seuraavat paikallisyhdistykset

Forssan Keskustaseura (pj. Marjut Kallioinen)

Matkun paikallisyhdistys (pj. Jyrki Koivula)

Koijärven paikallisyhdistys (pj. Kalle Korvenoja)

Saviniemen paikallisyhdistys (pj. Markku Länninki)

Keskustanuorten toiminta on herätetty henkiin seudullamme:

Lounais-Hämeen keskustanuoret (pj. Johanna Alanko)

Uutisia

• Periaateohjelma uudistus keskustelua 30.11.17 Lopen Lounastuvalla

7.12.2017

Torstaina 30.11. kokoonnuttiin Lopen Lounastuvalle keskustelemaan Keskustan periaateuudistuksesta. Tilaisuus alkoi totuttuun tapaan kahvittelulla ja pienellä purtavalla.

• Keskustan Etelä-Hämeen piirin syyskokous

21.11.2017

Raportti - 18.11.2017 Hattula, Juteinitalo Lauantai aamuna puoli yhdeksän jälkeen Juteinitalolla kokoonnuimme valmistelemaan Etelä-Hämeen piirin syyskokousta. Pikku hiljaa puoli yhdeksään mennessä puolueväki saapui paikalle kahvin ja pienen purtavan merkeissä.

• Anttila: Helpotusta maatalouskriisiin

27.8.2017

Kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila vaatii helpotusta maatalouden ahdinkoon. LFA:sta puuttuvaan rahoitukseen on budjettiriihessä löydettävä ratkaisu. Kriisitoimet tulee ohjata nopeasti elinkeinon kustannusten alentamiseen ja kannattavuuden turvaamiseen.