Tervetuloa

Tule kanssamme vaikuttamaan hämäläisten hyvinvointiin! Voimme yhdessä vaikuttaa paikallisesti ja maakunnallisesti. Verkostomme johtavat myös valtakunnalliselle ja kansainväliselle tasolle.

Ota rohkeasti yhteyttä! Soita tai tule käymään piiritoimistollamme. Olet sydämellisesti tervetullut!

• Timo Silván

Lisää junavuoroja!

17.8.2017

VR on nykytilassa omalla mukavuusalueellaan. Saa monopolina järjestää junaliikenteen itseään tyydyttävällä tavalla. Tästä hyvänä esimerkkinä on IC-junien ohiajaminen Hämeenlinnasta ja Riihimäeltä. VR haluaa tällä palvella pääkaupunkiseudun asukkaita ja Tampereen ja muiden pääteasemien matkustajia. Kilpailu todennäköisesti toisi, kysynnän ollessa suurta, junat takaisin Hämeenlinnaan ja Riihimäelle. Sama koskee monia muita rataosia, joilla välipysähdyksiä on poistettu.

• Juha Iso-Aho

Huomisen eväitä kokoamassa

9.8.2017

Kesä on ollut Suomessa ja myös puoluepolitiikassa hiljaiseloa. Kovin vähillä mietteillä ohitettiin muun muassa heinäkuun gallupit, joissa Keskustan kannatus oli tippunut alle 17 prosentin. Seppo Kääriäinen tiivisti olennaisen ongelman blogissaan: entiset eväät on syöty.

Uutisia

• 20.10.2017 18:30–23:00
    0

Tervetuloa Tammelaan Valkeaniemen pirtille viihtymään! Tarjolla on hyvää ruokaa ja maittavaa juomaa, sekä tietenkin yllätysohjelmaa ja tanssimusiikkia! Päivän poliittista tarjontaa annostelee presidenttiehdokas, ulkoasianvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen. Liput 25€ (opiskelijat 15€) voi maksaa joko ennakkoon tai ovella. Kannattaa kuitenkin ilmoittaa osallistumisestaan ennalta esim. etela-hame@keskusta.fi tai 050-374 5146. Näin osaamme mitoittaa tarjoilut paremmin.

Keskusta viestii