Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

• Piirikirje 1/2016

11.2.2016

Vuoden ensimmäisestä piirikirjeestä voi lukea mm. puheenjohtaja Timo Silvánin terveiset Tampereen politiikkapäiviltä sekä saada tietoa tulevista tapahtumista.

• Lokakuun risteily on peruutettu

10.6.2015

Lokakuun lopulle suunniteltu Hämeen ja Kaakkois-Suomen keskustapiirien yhteinen pikkujouluristeily on jouduttu peruuttamaan. Aikataulujen päällekkäisyys vähensi potentiaalisten lähtijöiden määrää ja sesonkikauden hinnat vaikeuttivat tilannetta edelleen. Vaikka nyt kävi näin ikävästi, niin piirien yhteistyötä kyllä jatketaan.

• Piiritoimisto suljettuna heinäkuussa

8.6.2015

Piiritoimiston väki lomailee 1.-31.7. Elokuussa sitten palataan toimiin entistä kovemmalla tarmolla. Toiminnanjohtaja vastailee sähköpostiin ja puhelimeen aina kun kesälaitumelta kirmaamiseltaan vain ehtii.

Ulkopolitiikkaa yhdessä -tilaisuus Riihimäellä
Keskustan Presidenttiehdokas Matti Vanhasen Ulkopolitiikkaa yhdessä -keskustelutilaisuus Riihimäellä Hyrian auditoriossa (Sakonkatu 1). Tule mukaan keskustelevaan tilaisuuteen kertomaan mielipiteesi maailman menosta.

Ehdokaskoulutusta Riihimäellä
Piirin järjestämät ehdokaskoulutukset jatkuvat torstaina 2.3. klo 17 Riihimäellä Myllynojan säätiön kokoustiloissa pidettävällä ehdokas- ja somekoulutuksella. Kouluttajaksi saapuu puoluetoimistolta poliittinen suunnittelija Jirka Hakala. Tervetuloa kaikki ehdokkaat paikkakunnasta riippumatta!

Annika Saarikko Ypäjällä
Tuleva perhe- ja peruspalveluministeri, kansanedustaja Annika Saarikko on yhdessä ypäjäläisten kuntavaaliehdokkaiden kanssa tavattavissa Ypäjän torilla la 11.3. klo 13.30 alkaen. Tervetuloa juttusille!

Antti Kurvinen Ypäjällä
Puolueen varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen on tavattavissa yhdessä ypäjäläisten kuntavaaliehdokkaiden kanssa Veteraanituvalla (Perttulantie 7) ti 21.3. klo 17-18. Tule juttusille!