Keskusta.fi / Etelä-Häme / Suomeksi / Ajankohtaista

Uutisia

• Piiritoimisto muutti uuteen osoitteeseen

5.8.2016

Elokuun alusta lähtien piiritoimisto sijaitsee Hämeenlinnassa osoitteessa Rauhankatu 11. Siis siinä William's pubin vieressä. Tervetuloa käymään vaikka kahvilla! Toimisto on auki tiistaisin klo 8.30-12 ja torstaisin klo 13-17 sekä aina muulloinkin, kun työntekijöitä vain on paikalla. Tupaantuliaisista ilmoitetaan sitten myöhemmin :)

• Kannanotto: Junaliikenteen leikkaukset mietittävä uudestaan

1.3.2016

Keskustan Etelä-Hämeen piiri pitää VR:n aikeita leikata junaliikennettä Riihimäki-Lahti ja Riihimäki-Tampere rataosuuksilla huonosti harkittuina. Junaliikenteen leikkaukset esitetyllä tavalla vaikeuttavat merkittävästi radan varren työmatkaliikennettä, joka suuntautuu pääasiassa pääkaupunkiseudulle, mutta myös mm. Riihimäelle, Lahteen ja Tampereelle. LUE KOKO TEKSTI KLIKKAAMALLA OTSIKKOA!

• Piirikirje 1/2016

11.2.2016

Vuoden ensimmäisestä piirikirjeestä voi lukea mm. puheenjohtaja Timo Silvánin terveiset Tampereen politiikkapäiviltä sekä saada tietoa tulevista tapahtumista.

• Lokakuun risteily on peruutettu

10.6.2015

Lokakuun lopulle suunniteltu Hämeen ja Kaakkois-Suomen keskustapiirien yhteinen pikkujouluristeily on jouduttu peruuttamaan. Aikataulujen päällekkäisyys vähensi potentiaalisten lähtijöiden määrää ja sesonkikauden hinnat vaikeuttivat tilannetta edelleen. Vaikka nyt kävi näin ikävästi, niin piirien yhteistyötä kyllä jatketaan.

• Piiritoimisto suljettuna heinäkuussa

8.6.2015

Piiritoimiston väki lomailee 1.-31.7. Elokuussa sitten palataan toimiin entistä kovemmalla tarmolla. Toiminnanjohtaja vastailee sähköpostiin ja puhelimeen aina kun kesälaitumelta kirmaamiseltaan vain ehtii.

Tuuloksen paikallisyhdistyksen syyskokous
Tuuloksen paikallisyhdistyksen syyskokous pidetään keskiviikkona 7.12. klo 18 Tuulosen Frestossa. Listalla sääntömääräiset asiat. Tervetuloa mukaan!

Forssan kunnallisjärjestön syyskokous
Forssan kunnallisjärjestön sääntömääräinen syyskokous pidetään 12.12. klo 19 alkaen uimahalli Vesihelmen kokous­ti­loissa, os Eteläinen puistokatu 2. Tervetuloa!

Glögitarjoilu piiritoimistolla
Tervetuloa nauttimaan glögiä ja piparia piiritoimistolle 15.12. klo 12-18!

Maakuntauudistus - mikä, missä, milloin?
Hämeenlinnan Keskustan kunnallisjärjestö jatkaa teematorstain keskusteluiltoja, aina kuukauden viimeinen torstai, mutta joulukuussa jo to 15.12 klo 17.00 aiheena maakuntauudistus. Tervetuloa mukaan jäsenkirjaan katsomatta!