Keskustan työelämäseminaari 2017

Keskustan työelämäseminaari

Lauantaina 18.11.2017 klo 10.30 – 17.30

Keskustan puoluetoimisto, Apollonkatu 11a, Helsinki

Keskustan työelämäseminaari on ammattiliitoissa toimivien keskustalaisten yhteinen tapaaminen. Tilaisuuteen ovat tervetulleita niin ammattiliitoissa työskentelevät sekä liittojen luottamustehtäviä hoitavat keskustalaiset että lämpimästi myös kaikki muut keskustalaiset toimijat, joilla on kiinnostusta työelämän, yrittäjyyden ja uuden työn kysymyksiin.

Seminaarin alustajina ovat muun muassa pääministerin valtiosihteeri Paula Lehtomäki ja elinkeinoministerin erityisavustaja Jukka Ihanus. Seminaarin keskustelua johdattelee työelämätyöryhmän puheenjohtaja, Keskustan varapuheenjohtaja Katri Kulmuni.

Perehdymme erityisesti tulevaisuusselontekoon, joka käsittelee työn murrosta ja työn tekemisen tulevaisuutta. Kuulemme myös TEM:n tekoälyohjelmasta, muita ministeriössä ajankohtaisia asioita unohtamatta. Lisäksi Keskustan valmistelussa olevan työelämäohjelman työryhmä avaa ohjelmatyön ajatuksia, joihin pureudutaan tarkemmin seminaarin työryhmissä. Myös sinulla on siis mahdollisuus vaikuttaa näin tulevaan työelämäohjelmaamme.

Tilaisuus on osallistujille maksuton. Aamukahvit ovat tarjolla klo 10.00 alkaen. Seminaarissa tarjotaan lounas ja iltapäiväkahvit. Suomen Keskusta r.p. tukee seminaariin osallistuvien matkoja 20€ omavastuuosuuden ylittävältä osalta puolueen matkustusohjesäännön mukaisesti. Tilaisuuden tarkempi ohjelma julkaistaan lähempänä tapahtumaa.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella viimeistään ma 13.11.2017, kiitos ja tervetuloa!