Lähde mukaan vaaliristeilylle

Gabriella-Sivun-yläkuva.jpg

Puolueen startti huhtikuun kuntavaaleihin tapahtuu Viking Line Gabriellalla 4. – 5.2.2017. Risteily lähtee Helsingin Katajanokalta kohti Tallinnaa lauantaina 4.2. kello 16 ja palaa satamaan sunnuntaina 5.2 kello 13. Huom! Tällä risteilyllä ei ole maissakäyntimahdollisuutta Tallinnassa.

Risteilyn alustava ohjelma täällä>>

Risteilyllä on luvassa tuhti annos kunta-asiaa, sote- ja maakuntauudistusta sekä muuta ajankohtaista politiikkaa. Laivalla puhutaan myös aatteesta ja periaatteista. Tarjolla on lisäksi eväitä järjestötoimintaan ja viestintään. Loistavasta viihteestä huolehtivat korkeatasoiset artistit bilebändi Gebardista alkaen. Luvassa on koko laivallinen hyvää seuraa puoluejohdosta ja ministereistä kuntapäättäjiin ja sellaisiksi aikoviin.

Varaa matkasi saman tien, sillä risteily on todella suosittu. Mukaan kannattaa lähteä, vaikka kaikkia hyttiluokkia ei välttämättä enää ole tarjolla.

Varaukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon, (varaukset tästä)
tai puhelin (03) 45 800 sekä keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi

Risteilypaketti sisältää hyttipaikan valitsemassasi luokassa, meriaamiaisen sekä päivällisen.

Hinnat/henkilö alkaen:

C4-hytti 78 €

B4-hytti 88 €

A4-hytti 108 €

Lopullinen hinta määräytyy valitsemasi päivällisvaihtoehdon mukaisesti.

Varauksen yhteydessä jokaisen tulee hyttipaikan lisäksi varata myös valitsemansa ruokailupaketti, joka sisältää päivällisen ja meriaamiaisen. Buffet-päivällinen (sisältää myös ruokajuomat) maksaa 33 € ja kolmen lajin á la carte -päivällinen 37 € (juomat erikseen). Meriaamiaisen hinta on 10 €.

***
Useat piirit järjestävät risteilylle yhteiskuljetuksia, joita kannattaa kysyä omasta piiritoimistosta.

***

Risteilyn hashtag sosiaalisessa mediassa on #kepuristeily