Lähde mukaan vaaliristeilylle

Gabriella-Sivun-yläkuva.jpg

Vaalistartti tapahtuu Viking Line Gabriellalla 4. – 5.2.2017. Risteily lähtee Helsingistä kohti Tallinnaa lauantaina 4.2. kello 16 ja palaa satamaan sunnuntaina 5.2 kello 13. Huom! Tällä risteilyllä ei ole maissa käyntimahdollisuutta Tallinnassa.

Risteilyllä on luvassa tuhti annos kunta-asiaa sekä muuta ajankohtaista politiikkaa, loistavaa viihdettä ja menoa sekä koko laivallinen hyvää seuraa puoluejohdosta ja ministereistä kuntapäättäjiin ja sellaisiksi aikoviin. Laita aika jo nyt kalenteriisi ja varaa matkasi saman tien, sillä paikoista tulee olemaan kova kysyntä.

Varaukset tehdään suoraan Ikaalisten matkatoimistoon, (varaukset tästä)
tai puhelin (03) 45 800 sekä keskustaristeily@ikaalistenmatkatoimisto.fi

Risteilypaketti sisältää hyttipaikan valitsemassasi luokassa, meriaamiaisen sekä päivällisen.

Hinnat/henkilö alkaen:

C4-hytti 78 €

B4-hytti 88 €

B2-hytti 113 €

A4-hytti 108 €

Lopullinen hinta määräytyy valitsemasi päivällisvaihtoehdon mukaisesti.

Varauksen yhteydessä jokaisen tulee hyttipaikan lisäksi varata myös valitsemansa ruokailupaketti, joka sisältää päivällisen ja meriaamiaisen. Buffet-päivällinen (sisältää myös ruokajuomat) maksaa 33 € ja kolmen lajin á la carte -päivällinen 37 € (juomat erikseen). Meriaamiaisen hinta on 10 €.

***
Useat piirit järjestävät risteilylle yhteiskuljetuksia, joita kannattaa kysyä omasta piiritoimistosta.

***

Risteilyn hashtag sosiaalisessa mediassa on #kepuristeily