Keskustan puheenjohtajapäivät

13. – 14.1.2018 Helsingissä

Keskusta puoluekokous 2012 yläkuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta / Keskustan puheenjohtajapäivät
Keskustan puheenjohtajapäivät (#kepupäivät) järjestetään Helsingissä hotelli Scandic Parkin tiloissa 13. – 14.1.2018. Päivillä luodaan presidenttivaalikampanjamme loppukirin hurmos, ja lisäksi syvennämme johtamistaitojamme, jolla kohtaamme myös syksyn 2018 maakuntavaalit.

Sisältö:

Lauantaina presidenttiehdokas Matti Vanhasen puhe presidentinvaaleista ja poliittisesta johtamisesta. Johtamisen roolista voittamisesta koutsaa urheilutoimenjohtaja ja mestarivalmentaja Kari Heikkilä. Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä kertoo, miten Sotkamon puoluekokoukseen ja vaaleihin edetään, ja miten omaa vaihtoehtoa rakennetaan. Lisäksi tärkeä vaikuttamiskanava työpajoina, joissa pohdimme yhdessä tulevaisuuden suuria kysymyksiä ja ratkaisuja niihin.

Sunnuntaina sote- ja maakuntauudistuksia käsitellään hyvän muutosjohtamisen kautta – miten johtaa suuri uudistus ja toteuttaa se tekijöittensä sitouttamisella. Äänessä ministerit Anu Vehviläinen ja Annika Saarikko sekä Siun soten kehittämisjohtaja Anu Niemi ja Etelä-Karjalan liiton maakuntajohtaja Matti Viialainen.

Molempina päivinä tarjolla kaikille Ville Kormilaisen Herätys someen! – mitä sosiaalisesta mediasta pitää tietää vuonna 2018 -viestintäsparraus, miten hyödyntää somea vaikuttamistyössä ja Keskustan uudistuvan viestintästrategian jalkauttamisessa. Lisäksi kunnallispolitiikasta ja viestinnästä klinikat, joista apua mm. kuntapolitiikan kysymyksiin tai nettisivujen päivittämiseen.

Kenelle

Keskustan puheenjohtajapäivät on tarkoitettu Keskustan piirien, kunnallisjärjestöjen ja valtuustoryhmien puheenjohtajille sekä sisarjärjestöjen piirien puheenjohtajille. Puheenjohtajan ollessa estynyt, voi päiville osallistua varapuheenjohtaja tai muu kj:n tai vr:n edustaja. Toivomme, että kunnallisjärjestöt tukevat ainakin osittain viikonloppuun osallistuvia, ja vahvistavat siten oman toimintansa kehittämistä.

Kaikille avoimet Keskustan politiikka- ja toimintapäivät järjestetään syyskuussa 2018.

Majoitus

Erikoistarjous: puheenjohtajapäivien asiakkaille majoittumisesta hotelli Scandic Parkissa alkaen 50€/hlö/2hh/vrk (rajoitettu saatavuus). Majoitusvaraukset tapahtuman ilmoittautumisen yhteydessä.

Helsingin muut majoitusvaihtoehdot ovat myös käytettävissänne.

Osallistumismaksut

• Päiväpaketti lauantai – sunnuntai: 50 €/hlö
  • Päiväpaketti lauantai: 45 €/hlö
  • Päiväpaketti sunnuntai: 35 €/hlö

Hinnat sisältävät laadukkaan ohjelman ja ruokailut (lauantaina lounas & kahvit, sunnuntaina lounas).

Ilmoittautumiset

Huomaa tilaisuuden kohderyhmä. Ilmoittautua voit tästä 29.12. asti.