Keskustan jäsenkortti

Kortti ihmisille, joille pelkkä puhe ei riitä.

Jäsenkortti-Sivun-yläkuva.jpg

Kortti ihmisille, joille pelkkä puhe ei riitä.

Suomen Keskustan jäsenkortti on kortti niille, jotka vaativat tekoja aatteiden tueksi. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi.

Keskustan jäsenyys avaa sinulle ainutkertaisen mahdollisuuden päästä tekijäksi Suomen suurimpaan puolueeseen. Keskustan riveissä rakennat koko Suomea kotikunnastasi lähtien yhdessä muiden ihmisyyden, yhteisvastuun ja yhdessä tekemisen nimeen vannovien kanssa.

Keskusta tarjoaa jäsenilleen jatkuvasti erilaista koulutusta ja mielenkiintoisia tapahtumia. Olit mukana sitten puolueen yhdistystoiminnassa, Keskustanaisissa, Keskustanuorissa tai Keskustaopiskelijoissa saat uusia ystäviä, innostavan harrastuksen ja ennen kaikkea aidon kanavan vaikuttaa. Saat myös kuusi kertaa vuodessa Suomenmaan Sentteri-jäsenlehden. Tutustu Suomenmaahan>>

Jäsenkortti tarjoaa käyttöösi myös etuja, joita voit tarkastella täältä >>

Keskusta koostuu jäsenistään. Ilman sinua meillä ei ole voimaa rakentaa Suomesta työn, turvan ja vihreän ajattelun yhteiskuntaa, jossa kaikista pidetään huolta, luontoa kunnioitetaan ja kaikille tarjotaan samat mahdollisuudet elää, tehdä työtä ja yrittää.

Keskustan jäsenkortissa on voimaa. Tervetuloa jatkamaan työtämme, tulevaisuuden tekijöiden joukkoon. Tämä maa rakennetaan yhdessä.

Jäsenkorttiasioissa palvelee Keskustan jäsenpalvelu.

Jäsenkortti-netti.jpg