Jäsenedut

Jalat-Sivun-yläkuva.jpg

Keskustan jäsenenä saat:

•  Jäsenkortin
  • Kuusi kertaa vuodessa Suomenmaan Sentteri-jäsenlehden. Sentteri kertoo Keskustan ajankohtaisimmat asiat
  • Keskustan sähköisiä uutiskirjeitä
  • Mahdollisuuden osallistua Keskustan koulutustilaisuuksiin
  • Mahdollisuuden vaikuttaa kokouksissa suoraan järjestön, puolueen ja tätä kautta koko Suomen asioihin
  • Mahdollisuuden osallistua ja vaikuttaa Keskustan politiikkaverkossa
  • Voit osallistua monipuolisiin politiikan ja järjestötyön koulutuksiin ja kehittyä politiikan tai järjestötoiminnan taitajana

Lisäksi olemme neuvotelleet kumppanuussopimuksia, joiden avulla Sinä jäsenenä saat erilaisia etuja. Pääsääntöisesti etu myönnetään kustakin kumppanuusyrityksestä joko jäsenkorttia näyttämällä tai ilmoittamalla alennustunnus. Jos teet puhelimitse varauksen tai tilauksen, muista aina mainita, että olet Keskustan jäsen.

Etuja tarjoavat seuraavat tahot:

• MSL/Maahenki
  • Joutsen Media/Suomenmaa
  • Lomayhtymä/Kivitippu
  • Huoltoliitto/Kunnonpaikka

Mikäli sinulla on tiedossa yrityksiä, joita ehkä kiinnostaisi tulla mukaan kumppaniksi, ole hyvä ja ilmoita siitä Keskustan jäsenpalveluun osoitteella jasenpalvelut@keskusta.fi. Samaan osoitteeseen voit myös ilmoittaa, mikäli et ole saanut jäsenkorttia tai sinulla on muuta jäsenyyteesi liittyvää asiaa. Voit aina olla yhteydessä myös omaan piiritoimistoosi jäsenasioihin liittyen.