Kuntavaalikoulutus

Kylä-eläväksi-kaupungit-kotoiisaksi-1984.jpg

Kuntavaalikoulutukseen ilmoittautuminen on päättynyt. Ilmoittautuneet voivat esim. esteen sattuessa muuttaa osallistumisensa statusta saamansa linkin kautta.

Tiedustelut matias.ollila@keskusta.fi .

Keskustan kuntavaalikouluttajakoulutus 2

Lauantai 10.12.2016, (9.30) 10.00 – 16.00
Paikka: Maaseudun sivistysliitto, Eerikinkatu 28, 5. krs
(https://goo.gl/maps/X7xcacd38bx)

Ohjelma:

Aamupalaa on tarjolla klo 9.30  (kahvi, tee, sämpylä ja tuoremehu).

Klo 10 jälkeen esitellään sote- ja maakuntauudistuksen viimeisimmät vaiheet – mikä kaikki on muuttumassa? Esittelijänä Kuntaliiton varatoimistusjohtaja Timo Reina. Sen lisäksi pureudumme lujasti uuteen kuntaan ja sen toimintatapoihin, joista alustaa Kuntaliiton tutkimus- ja kehitysjohtaja Kaija Majoinen.

Lounas on puolen päivän jälkeen

Iltapäivän aluksi kansanedustaja Timo Korhonen esittelee Keskustan kuntavaaliohjelmaa nyt puoluevaltuuston jälkeen ns. linjapaperina, joka on kunnallisjärjestöjen käytettävissä.

Varsinainen koulutuspäivä päätetään ryhmämuotoisella työskentelyllä, jossa tavoitteena on löytää kouluttajille keinot ja tavat auttaa ehdokkaita työstämään vaaliteemojaan, pääviestejään ja ylipäätään saamaan ne aikaan.

Samana päivänä Apollolla järjestetään Keskustan työmarkkinaseminaari, johon osallistuvien kanssa järjestämme yhteiset ”jatkot” puoluetoimistolla. Tarjolla iltapalaa sekä mahdollisuus saunoa.

Matkakulut maksetaan 20 euron omavastuulla piirin kiintiöiden mukaan.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Maaseudun Sivistysliiton kanssa.

Lisätietoja: Matias Ollila, matias.ollila@keskusta.fi