Osallistu ja vaikuta

Tyttö-piirtää-Tiles-iso-kuva.jpg
Keskusta.fi / Osallistu ja vaikuta

Tämä maa rakennetaan yhdessä

Me Keskustassa uskomme yhdessä tekemiseen. Jos toimeen ei tartuta, mikään ei taatusti muutu paremmaksi. Tekeminen on meillä suomalaisilla verissä. Kuinka moni kadunvarsi olisi jäänyt siivoamatta, talonseinä maalaamatta ja koululaisten luokkaretki toteutumatta, elleivät asialleen omistautuneet ihmiset olisi ryhtyneet yhdessä hommiin.

Keskustassa on tilaa tehdä ja toimia. Meillä on ikkunat ja ovet auki uusille ihmisille ja ajatuksille. Me Keskustassa kutsumme mukaan hyvän huomisen rakentamiseen kaikki, joiden mielestä parempi tulevaisuus ei synny itsestään, vaan se on tehtävä.

Keskustassa voit toimia puolueen yhdistyksissä, Keskustanaisissa, Keskustanuorissa tai Keskustaopiskelijoissa.

Keskustan jäsenkortti avaa sinulle ainutkertaisen mahdollisuuden päästä tekijäksi Suomen suurimpaan puolueeseen. Keskustan riveissä rakennat koko Suomea kotikunnastasi lähtien yhdessä muiden ihmisyyden, yhteisvastuun ja yhdessä tekemisen nimeen vannovien kanssa. Vastaavaa jäsenkirjaa ovat kantaneet Suomen historian nimekkäimmät vaikuttajat Kyösti Kalliosta Urho Kekkoseen. Keskusta tarjoaa jäsenilleen jatkuvasti korkeatasoista koulutusta ja mielenkiintoisia tapahtumia. Keskustan jäsenenä lähetämme sinulle pari kertaa vuodessa Sentteri-lehden, joka on samalla Keskustan jäsenlehti ja puolueen pää-äänenkannattajan, Suomenmaan liite. Jäsenkortti tarjoaa käyttöösi myös aivan uudenlaisia etuja, joita vain Suomen suurin puolue voi tarjota.

Tässä osiossa voit mm. liittyä Keskustan jäseneksi ja tutustua jäsenpalveluihimme, tukea Keskustaa, tutustua tapahtumiimme, etsiä ihmisiä ja yhteystietoja, verkostoitua - osallistua ja vaikuttaa.

Tämä maa rakennetaan yhdessä.

Osallistu

Keskustan jäsenyydessä on voimaa

Keskustan jäsenyys on enemmän. Keskustan jäsenkortti on kortti tekeville ihmisille. Myös sinulle, joka olet nyt kokoomuslainen, demari tai jotain siltä väliltä. Tervetuloa kotiin Keskustaan.
Liity tulevaisuuden tekijöihin

Keskustan tapahtumissa mennään eikä meinata

Keskustan monipuoliset tapahtumat kutsuvat osallistumaan, vaikuttamaan ja viihtymään. Talkoista tansseihin. Tupailloista sosiaaliseen mediaan. Politiikkaa unohtamatta. Kaikenikäisille, koko Suomessa. Vuoden ympäri.

Vaikuta

Tee hyvää

Tue Keskustaa, niin voimme politiikallamme ja käytännön teoilla auttaa heitä, jotka apua tarvitsevat.

Anna palautetta

Anna palautetta Keskustalle.