Työ- ja harjoittelupaikat

Keskusta.fi / Keskusta / Työ- ja harjoittelupaikat

Tutkijan tehtävä Keskustan ja maaseudun arkistossa

Keskustan ja maaseudun arkisto on yksityinen keskustalaisen liikkeen keskusarkisto, jossa on historiallista aineistoa 1 600 hyllymetriä vuodesta 1906 lähtien. Arkisto sijaitsee Helsingin Töölössä keskustajärjestöjen toimitalossa. Arkistoinnin lisäksi toimintaamme kuuluu mm. tutkijapalvelu sekä arkistotoimen neuvonta.

Haemme 4.4.2016 alkaen tai sopimuksen mukaan

Tutkijaa

Tutkijan tehtävä on määräaikainen 28.2.2017 asti, jonka jälkeen työsuhde voidaan mahdollisesti vakinaistaa. Vaatimuksena on korkeakoulututkinto soveltuvalta alalta. Arkistonhoitokokemus ja -tutkinto sekä ATK-taidot katsotaan eduksi. Tutkija toimii tarvittaessa arkistonjohtajan sijaisena, vastaa asiakirjojen tutkimuskuntoon saattamisesta, www-sivujen kehittämisestä ja ylläpidosta sekä osallistuu tutkijapalveluun ja muihin arkistoimen tehtäviin.

Lisätietoja antaa arkistonjohtaja Tuomo Sohlman p. 050 – 388 0045. Vapaamuotoiset hakemukset CV:n ja palkkatoiveen kera pyydetään lähettämään 19.2.2016 mennessä osoitteella: Keskustan ja maaseudun arkiston säätiö, Apollonkatu 11a, 00100 Helsinki tai tuomo.sohlman@keskusta.fi.