Muut järjestöt

tyttö_lehti_Tiles-iso-kuva.jpg
Keskusta.fi / Keskusta / Muut järjestöt

Vesaiset

Vesaisten Keskusliitto on valtakunnallinen elämyksiä, elämäniloa ja mukavaa yhdessäoloa tarjoava koko perheen järjestö. Toiminta erilaisten perheiden parissa on Vesaisten vahvuus. Vesaisten Keskusliitto on perustettu vuonna 1956. Toiminnassa on mukana noin 23 000 lasta ja aikuista. Maakunnallisia piirijärjestöjä on 18 ja jokaisen piirin alueella toimii useita osastoja.

Perhekeskeisyys on voimavaramme ja haluamme tarjota koko perheelle miellyttävää yhdessäoloa vapaa-aikana, mielekästä tekemistä ja hyviä harrastus-ja kulttuurimahdollisuuksia.

Toimintamme perustuu yhdenvertaisuuteen. Tarjoamme erilaisille lapsiperheille turvallista ja ylisukupolvista toimintaa, jossa lapsi on tärkein. Osallistumme yhteiskunnassa käytävään perhepoliittiseen keskusteluun ja tuomme esille omia tavoitteitamme.

Voimaa Vesaiset saavat toimimalla yhteistyössä muiden lapsi – ja perhejärjestöjen kanssa.

Vesaiset

Keskustayrittäjät

Suomen Keskustayrittäjät on perustettu ajamaan keskustalaisen yrittäjyyden asiaa. Yhdistys haluaa aktivoida kansalaiskeskustelua nostamalla esiin yrittäjyyteen liittyviä kysymyksiä.

Järjestämme erilaisia seminaareja, koulutus-, keskustelu ja tiedotustilaisuuksia. Yhteydenpito jäsenistöön tapahtuu pääasiassa sähköisesti näiden sivujen sekä sähköpostin välityksellä. Jäsenistölle voidaan tehdä pikakyselyjä ajankohtaisista teemoista näiden sivujen kautta sekä tekstiviestein.

Yhdistyksen toimintaa johtaa hallitus, jonka puheenjohtajana toimii tällä hetkellä yrittäjäneuvos Risto Heikkilä Kouvolasta.

Tervetuloa mukaan edistämään suomalaisen yrittäjän ja yrittäjyyden asiaa!