• Sipilä-Juha-250x300.jpg

Sipilä: Hajautettu Suomi on tulevaisuuden Suomi

12.6.2016

Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä puolusti hajautettua yhteiskuntaa linjapuheessaan Keskustan puoluekokouksessa Seinäjoella sunnuntaina. Sipilän mukaan sellaisessa Suomessa valta ei keskity yksiin käsiin tai yhteen voimakeskukseen. Hajautetussa Suomessa koko maata kehitetään ja myyttiset kaupunki ja maaseutu eivät ole toistensa vastakohtia.

• vanhanen2-uutiskuva.jpg

Vanhanen: Suomelle turvallinen tulevaisuus

12.6.2016

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhasen mukaan on harjoitettava realistista ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa, joka luo vakautta Suomen lähialueille. Vanhanen ei kannata Suomen hakeutumista Naton jäseneksi, mutta tähdentää, että Suomella pitää säilyttää aina oma liikkumatila.

• Ovaska-uutiskuva.jpg

Ovaska Keskustan puoluesihteeriksi

11.6.2016

Keskustan puoluevaltuuston puheenjohtaja Jouni Ovaska on valittu Keskustan uudeksi puoluesihteeri puoluekokouksessa Seinäjoella.

• varapuheenjohtajat-uutiskuva.jpg

Keskustan varapuheenjohtajiksi Kulmuni, Kurvinen ja Rehula

11.6.2016

Keskustan puoluekokous Seinäjoella on valinnut puolueen varapuheenjohtajiksi kansanedustajat Katri Kulmunin, Antti Kurvisen ja Juha Rehulan.

Suomenmaa
Tutustu uuteen Suomenmaahan