• Kurvinen-Antti-uutiskuva.jpg

Kurvinen: Sipilän hallitus on kuntatyöntekijän paras ystävä

23.2.2017

Keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen iloitsee kuntatalouden valoisammista tulevaisuudennäkymistä. Kuntatalous on vahvistunut Tilastokeskuksen mukaan vuoden 2016 aikana, ja kuntien tulos onkin kokonaisuutena ylijäämäinen. Tämä tarkoittaa valoisampaa tulevaisuutta peruspalvelujen ja kuntien työntekijöiden kannalta.

• Saarikko Annika 400x600.jpg

Saarikko: Peili käteen, Häkämies!

22.2.2017

​Elinkeinoelämän Keskusliiton johtaja Jyri Häkämies vaati suomalaisia naisia nopeammin perhevapailta työelämään. (Lännen media 19.2.) Häkämiehen mukaan sillä tilkittäisiin työllisyysasteemme aukkoja tehokkaasti.

• Kolbe Laura 244x300.jpg

Laura Kolbe pormestariehdokkaaksi

21.2.2017

Keskustan Helsingin piiri valitsi yksimielisesti Laura Kolben pormestariehdokkaakseen maanantaina. Helsingin yliopiston Euroopan historian professorina ja kaupunginhallituksen jäsenenä toimiva Kolbe kertoo haluavansa rakentaa välittävää ja sivistynyttä, ihmisen mittaista Helsinkiä.​

• Matti Vanhanen.jpg

Vanhanen puoluevierailulle Kiinaan

20.2.2017

Keskustan presidenttiehdokas, kansanedustaja ja eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan puheenjohtaja Matti Vanhanen vierailee Kiinassa Pekingissä 20. – 22.2.

Videoon tästä
Suomenmaa