• Presidenttiehdokas Matti Vanhasen verkkosivuilla palvelunestohyökkäys

26.6.2016

Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhasen verkkosivuihin kohdistui juhannusaattona palvelunestohyökkäys.

• Vanhanen-Matti-250x300.jpg

Matti Vanhanen: Taivas ei putoa niskaamme

24.6.2016

Suomen kannattaa asettaa tavoitteeksi, että vapaakauppa jatkuisi, viisumivapaus säilyisi ja poliittinen yhteistyö jatkuisi EU:n ja Britannian välillä. En tosin ole varma, pystyvät britit hyväksymään pääsymaksuksi markkinoillemme suhteessa yhtä suuren pääsymaksun kuin mitä Norja ja Sveitsi vuosittain meille maksavat, Keskustan presidenttiehdokas Matti Vanhanen arvioi tuoreeltaan Britannian kansanäänestyksen tulosta.

• Tossut-uutiskuva.jpg

Anniina Sippola: Koti on ihmiselle koti - näkyi ikkunasta sitten puistoa tai metsää

20.6.2016

Keskusta uudistaa periaateohjelmansa. Puolueen periaateohjelmatyöryhmän jäsenet käsittelevät näillä sivuilla julkaistavissa kirjoituksissaan aikamme suuria muutosilmiöitä ja megatrendejä, joihin uudessa periaateohjelmassa etsitään vastauksia. Kahdeksantena on vuorossa Anniina Sippola, joka pohtii väestökehitykseen, muuttoliikkeisiin ja kaupungistumiseen liittyviä ilmiöitä.

• viljaa-uutiskuva.jpg

Hallitus vastasi välikysymykseen maatalouden kannattavuudesta

14.6.2016

Keskustan mukaan nyt tarvitaan ministeri Tiilikaisen esittämää maatalouden kriisipakettia, jotta tämänhetkistä maatalouden kannattavuusongelmaa helpotetaan. Keskusta edellyttääkin, että hallitus päättää kriisipaketista pikaisesti. Nyt tehdyt päätökset valtion takauksista ja lyhennysvapaavuosien lisäämisestä ovat hyvä alku. Lisäksi tukimaksatuksia aikaistetaan kymmenien miljoonien eurojen osalta.

Suomenmaa
Tutustu uuteen Suomenmaahan